Beli put vam predstavlja četvrti nastavak serijala „100 metaka: Izgubljena sutrašnjica“
Biblioteka Belog Puta “Grafičke novele“ u kojoj se objavljuju najznačajniji naslovi savremenog američkog stripa, bogatija je za četvrti nastavak serijala „100 metaka: Izgubljena sutrašnjica“. Scenario je napisao Brajan Azarelo, a ctrač je Eduardo Riso.
100 metaka je serijal Brajana Azarela, koji je zajedno sa Frenkom Milerom, Nilom Gejmanom ili Alanom Murom, snažno uticao da se termin „strip“ prestane tumačiti kao prezriva skraćenica za jednodimenzionalne adolescentske fantazije o moći, a stripovi kao dela jednostavnih moralnih vrednosti i masovne produkcije. Njihovom pojavom je postalo jasno da je strip baš ono što je Vil Ajzner sve vreme tvrdio: medijum sposoban da ispriča svaku priču koju umetnik želi da ispripoveda, i to s jedinstvenim mogućnostima naracije koje su sastavni deo te forme koja je kombinacija reči, slika i sekvenci kadrova.
U raznim epizodama 100 metaka, agent Grejvs se pojavljuje i nekome kome je učinjena nepravda daje tašnu u u kojoj je nepobitan dokaz identiteta osobe koja mu je upropastila život, skupa sa pištoljem i stotinu komada municije. Pištolj i meci osobi koja ih koristi pružaju mogućnost da dela bez pravnih posledica, da bude iznad zakona i … da se osveti? Da ispravi nepravdu?