Kada ste poslednji put bili na nekoj izložbi? Odgledali predstavu ili odslušali koncert? Izgovori poput nedostatka novca za skupe karte i ulaznice padaju u vodu” kada se radi o besplatnim kulturnim manifestacijama.

U želji da najdragocenija dela Muzeja savremene umetnosti prikaže široj javnosti pod geslom „Najveća virtuelna postavka umetničkih dela“, agencije McCann Beograd i Huge Media osmislile su aplikaciju koja će svakome omogućiti da uživa u delima iz bogatih zbirki ovog  muzeja. Aplikacija pod nazivom msu ARt  oglasne formate kao što su bilbordi, city lajtovi ili print oglasi kroz virtuelnu realnost pretvara u umetnička dela, odnosno virtuelnu postavku Muzeja savremene umetnosti.

Povezana vest:  Ovog vikenda, od 12. do 13. decembra, najlepši pokloni kupuju se na sajtu Vulkančića!

Sve što je potrebno da uradite je da na svoj android telefon besplatno učitate aplikaciju msu ARt, skenirate oglas ili bilbord, i na ekranu će se pojaviti jedno umetničko delo iz  kolekcije MSU zajedno sa dodatnim zanimljivostima o konkretnom delu i/ili autoru dela. Svaka skenirana reklama otkriva novo umetničko delo u čijim detaljima možete uživati. Za sada je moguće skenirati bilborde, city lajtove i print oglase kompanija koje su podržale akciju, a to su Coca-Cola, mts, Delhaize Serbia sa svojim brendovima Maxi i Shop&Go, Bambi Plazma i Halkbank. Informacija o pozicijama oglasa i bilborda koje je moguće skenirati dostupna je na mapi koja se prikazuje u aplikaciji.

Povezana vest:  Dani Danila Bate Stojkovića u Vrnjačkoj Banji, od 10.8-12.8.

Uživajte u umetničkim delima iz Muzeja savremene umetnosti.

#kulturazasve

Aplikaciju možete skinuti na Google play app store na linku: http://bit.ly/msuARt