Ulaznice za 16. Noć muzeja, koja će 18. maja biti održana na šezedesetak lokacija širom Beograda, biće puštene u prodaju u utorak 23. aprila!
Cena pretprodajne ulaznice za Noć muzeja iznosi 450 RSD dok će na dan manifestacije karta koštati 500 RSD.

Jedna karta za Noć muzeja, kao i do sada, važi za po jedan ulazak na sve beogradske lokacije. Ulaznice mogu da se kupe na svim prodajnim mestima Ticket Vision-a (bivši Eventim) u Beogradu, kao i širom Srbije. Više informacija o prodajnim mestima mogu se pronaći na www.tickets.rs. Deca do 5 godina, uz pratnju roditelja, ne plaćaju ulaznicu.

Povezana vest:  Otvaranje Muzeja Cepter u Beogradu 1. jula

Sve informacije o beogradskim sadržajima mogu se pronaći na zvaničnom sajtu Noći muzeja www.nocmuzeja.rs.

Posetioci imaju mogućnost i da svoju muzejsku avanturu organizuju uz pomoć servisa „Moja staza“ koji se takođe nalazi na sajtu manifestacije. Lista sadržaja odabranih u ovoj aplikaciji može biti podeljena sa prijateljima na društvenim mrežama ili odštampana kao lični podsetnik za Noć muzeja sa svim važnim informacijama.

Povezana vest:  Lagunin književni klub: "Suludo bogati Azijci", petak u 18h, Delfi SKC

Prijavljivanje na servis „Moja staza“ vrši se posredstvom Facebook naloga ili e-mail adresom. Sadržaji se ubacuju klikom na simbol + koji se nalazi na svakoj stranici dešavanja ispred naslova.

Desetu, jubilarnu godinu zaredom kanal Viasat History je ponosni nacionalni sponzor manifestacije Noć muzeja. On se nalazi u vlasništvu internacionalne kompanije Viasat World, koja ima 100 miliona pretplatnika i proizvodi i distribuira najkvalitetnije zabavne sadržaje kroz više od dvadeset dokumentarnih, filmskih i sportskih kanala, u skoro 50 zemalja širom sveta. Pored kanala Viasat History, kompanija je u regionu prisutna i sa kanalima Epic Drama, TV1000, Viasat Explore i Viasat Nature.

Povezana vest:  Završna prezentacija projekta „O zlikovcima, tuđinima i superherojima. O drugim pričama” u Centru za kulturnu dekontaminaciju

Kako prava prijateljstva treba negovati, tako je i ove godine, 14. put zaredom, mtsprijatelj manifestacije. Kao i prethodnih godina, nesebičnu podršku pružaju kompanija Coca-Cola i štamparija Grafix kao sponzori Noći muzeja.

Sve informacije o programu 16. Noći muzeja dostupne su na zvaničnom sajtu nocmuzeja.rs, kao i putem društvenih mreža Facebook i Instagram.