Jedna karta za Noć muzeja, kao i do sada, važi za po jedan ulazak na sve beogradske lokacije. Ulaznice mogu da se kupe na svim prodajnim mestima Ticket Vision-a (bivši Eventim) u Beogradu, kao i širom Srbije. Više informacija o prodajnim mestima mogu se pronaći na www.tickets.rs. Deca do 5 godina, uz pratnju roditelja, ne plaćaju ulaznicu.
Sve informacije o beogradskim sadržajima mogu se pronaći na zvaničnom sajtu Noći muzeja www.nocmuzeja.rs.
Posetioci imaju mogućnost i da svoju muzejsku avanturu organizuju uz pomoć servisa „Moja staza“ koji se takođe nalazi na sajtu manifestacije. Lista sadržaja odabranih u ovoj aplikaciji može biti podeljena sa prijateljima na društvenim mrežama ili odštampana kao lični podsetnik za Noć muzeja sa svim važnim informacijama.
Prijavljivanje na servis „Moja staza“ vrši se posredstvom Facebook naloga ili e-mail adresom. Sadržaji se ubacuju klikom na simbol + koji se nalazi na svakoj stranici dešavanja ispred naslova.
Desetu, jubilarnu godinu zaredom kanal Viasat History je ponosni nacionalni sponzor manifestacije Noć muzeja. On se nalazi u vlasništvu internacionalne kompanije Viasat World, koja ima 100 miliona pretplatnika i proizvodi i distribuira najkvalitetnije zabavne sadržaje kroz više od dvadeset dokumentarnih, filmskih i sportskih kanala, u skoro 50 zemalja širom sveta. Pored kanala Viasat History, kompanija je u regionu prisutna i sa kanalima Epic Drama, TV1000, Viasat Explore i Viasat Nature.
Kako prava prijateljstva treba negovati, tako je i ove godine, 14. put zaredom, mtsprijatelj manifestacije. Kao i prethodnih godina, nesebičnu podršku pružaju kompanija Coca-Cola i štamparija Grafix kao sponzori Noći muzeja.
Sve informacije o programu 16. Noći muzeja dostupne su na zvaničnom sajtu nocmuzeja.rs, kao i putem društvenih mreža Facebook i Instagram.