Karte po promotivnoj ceni moći će da se kupe na After Work matineu koji Bitef i Kišobran organizuju 30. avgusta u Spratu (Cetinjska 15) sa početkom u 19 časova.

Ovogodišnje izdanje Bitefa, 57. po redu, biće održano od 3. do 10. oktobra u Beogradu, a u glavnom programu publiku očekuje devet predstava. Među njima su nagrađivane evropske predstave, hrabri pozorišni izleti sve uspešnijih mladih snaga, kao i najbolje od domaće pozorišne produkcije.

Promotivna prodaja ulaznica počeće u sredu, 30. avgusta u 19 časova. Tog dana ulaznice će moći da se kupe sa posebnim popustom od 20% na After Work matineu koji Bitef i kolektiv Kišobran organizuju u baru Sprat u Cetinjskoj 15, kao i putem festivalskog sajta.

Nakon toga, onlajn prodaja ulaznica sa pomenutim popustom od 20% trajaće sve do 10. septembra u 23:59 časova. Posle tog datuma ulaznice će na sajtu festivala moći da se kupe sa popustom od 10%. Na taj način Bitef dodatno želi da popularizuje onlajn prodaju ulaznica kao praksu koja umanjuje štampanje i pravljenje nepotrebnog otpada, čime doprinosi očuvanju životne sredine.

Povezana vest:  "Živeo život" - sećanje na Jugoslaviju svim čulima

Po redovnim cenama ulaznice će od 11. septembra moći da se kupe i na blagajni Bitefa. Ona će i ove godine biti otvorena u festivalskom pres centru, na prvom spratu MTS dvorane, na Trgu Nikole Pašića. Radno vreme blagajne od 11. do 30. septembra biće od 11 do 15 časova (svim danima, osim nedeljom), dok će od 2. do 10. oktobra blagajna raditi u istom terminu, radnim danima i vikendom.

BITEF I KIŠOBRAN

Bitef festival i kolektiv Kišobran ogranizuju 30. avgusta od 19 časova veliku letnje druženje u Spratu, pod nazivom Bitef & Kišobran After Work matine, kojim će označiti početak prodaje ulaznica za ovogodišnje izdanje festivala.

Uz osveženje i zvuke koje bira proverena Kišobranova ekipa, posetioci će biti u prilici da se upoznaju sa festivalskim timom, da iz prve ruke dobiju preporuke za 57. Bitef i obezbede karte po promotivnim cenama.

Povezana vest:  Otvoren konkurs za FemixEdu fotografski kurs

S obzirom na to da je septembar tradicionalno mesec velikih Bitefovih aktivnosti koje vode ka festivalu, želeli smo da iskoristimo poslednje dane avgusta za opušteno druženje sa prijateljima i saradnicima, kao i svim ljubiteljima pozorišta“, navode iz Bitefovog tima. „Kako već nedeljama unazad vlada veliko interesovanje za ulaznice za ovogodišnji program, odlučili smo da ovim druženjem obeležimo i početak prodaja ulaznica. Zbog toga smo za staru Bitefovu publiku, kao i za sve one koji se tek upoznaju za festivalom, obezbedili specijalni popust od 20 posto.“

Ulaz na matine je slobodan, a osim promotivne prodaje ulaznica, posetioce bara Sprat u Cetinjskoj ulici očekuju i brojna iznenađenja.

SNAGO, NE PRISTAJ DA BUDEŠ NEČIJA

Pod sloganom „Snago, ne pristaj da budeš nečija“ publika 57. Bitefa biće u prilici da u glavnom programu pogleda predstave koje stižu iz Nemačke, Litvanije, Mađarske, Švedske, Grčke, Burkine Faso, Belgije i Srbije.

Povezana vest:  Humoristični klasik "Što je muškarac bez brkova" Ante Tomića u prodaji od 20. avgusta

Festival su tradicionalno podržali Sekretarijat za kulturu Grada Beograda i Ministarstvo kulture Republike Srbije, kao i Delegacija Evropske unije u Srbiji, Gete Institut, Ambasada Savezne Republike Nemačke i Ambasada Grčke. Partner i prijatelj Bitefa je i New Moment New Ideas Company, kreativna agencija festivala. Partneri festivala ove godine su Generali osiguranje Srbija, Erste Bank a.d. Novi Sad, kao i prijatelji festivala Coca-Cola Hellenic Srbija, 1664 Blanc i Somersby, Rajićeva Shopping Center, Alma Quattro, Info media group i Halo Creative tim.

Od ove godine, Bitefovom klubu prijatelja priključio se i program „Svaka limenka se račnuna“. Zajedničkim snagama ohrabrićemo posetioce da se odvažnije upuste u reciklažu i daju svoj doprinos zaštiti životne sredine, kako tokom trajanja festivala, tako i tokom cele godine.

Sve informacije kako o glavnom, tako i o pratećim programima festivala, mogu se pronaći na zvaničnom sajtu festivala, kao i putem društvenih mreža fejsbuk i instagram.