Nicole Scherzinger i Enrique Iglesias nastupaju na „ISLE OF MTV 2014“
Svetske superzvezde Nicole Scherzinger i Enrique Iglesias nastupiće na najvećem letnjem događaju, „Isle of MTV 2014“. Uz Dizzeea Rascala, Keiszu i DJ Hardwella, ovogodišnji spisak izvođača obećava još jedan koncert za pamćenje!
„Isle of MTV 2014“, koji će održati na istorijskom trgu Il Fosos u Florijani u sredu, 25. juna, zabeležiće MTV kamere i kasnije će biti emitovan u okviru „MTV World Stage“ serijala kasnije u toku godine.
Pevačica i kantautorka Nicole Scherzinger, vlada svetskom muzičkom scenom od 2005. godine, a ovog leta će prvi put nastupiti na „Isle of MTV 2014“ i predstaviti nove pesme sa albuma koji će biti objavljen u oktobru, uključujući i poslednji singl „Your Love“. Nicole je bivša članica ženskog benda „The Pussycat Dolls“ koji je prodao preko 40 miliona singlova širom sveta, dok je i kao solo umetnik takođe prodala na milione albuma, sa poznatim hitovima: „Poison“, „Don’t Hold Your Breath“, „Right There“, „Wet“ i Try With Me“, sa njenog najprodavanijeg albuma iz 2011. „Killer Love“. Sarađivala je sa nekim od najvećih imena muzičke industrije iz čega su nastali hitovi „Baby Love“ (ft. Will.i.am)“, „Right There (ft. 50 Cent)“, „Jai Ho! (ft. Pussycat Dolls)“, „Scream (ft. Timbaland & Keri Hilson)“ i „Heartbeat“ (ft. Enrique Iglesias).
Specijalni gost Enrique Iglesias vraća se na Maltu gde će nastupiti na Il Fosos trgu prvi put posle 2008. godine, gde će izvesti numere sa novog albuma, „Sex and Love“ („Sexo Y Amor“). Ovo je njegov treći album koji debituje na Top 10 Bilbord listi, posle izdanja „Euphoria“ i „Escape“, uključujući skorašnji internacionalni mega hit „I’m Freak“ sa Pitbullom, kao i hitove „Heart Attack“, „There Goes My Baby“ (ft Flo Rajda) i „Let Me Be Your Love“ (ft. Pitbull).
Enrique je u karijeri prodao više od 100 miliona albuma širom sveta, izdao je 10 albuma i bio više od 70 puta na prvom mestu raznih top listi, a ovog leta doneće doneće neke od svojih najvećih hitova na „Isle of MTV“ pozornicu.
Ovo je osma godina postojanja franšize koja je nastala iz partnerstva između VIMN Advertising & Brand Solutions i Turističke organizacije Malte. Sponzori su brend „House of Marley“ i „Someone Like Me“, globalna kampanja o seksualnom obrazovanju, koja je rezultat partnerstva između Durexa i „MTV Staying Alive“ fondacije.