goblini 2013c fotoMarkoRistic

LEGENDARNI PANK ROKERI „GOBLINI“ NA MIKSER FESTIVALU 5. JUNA

Sedmi Mikser festival, najveća regionalna smotra kreativnosti i inovacija, održava se četvrti put u beogradskom kvartu Savamala, od 3. do 7. juna 2015. godine pod sloganom „Neizdrž“, sa snažnom namerom da uz učešće blizu 1000 stvaralaca iz zemlje, regiona i sveta, ukaže na društveni potencijal kreativnog stvaralaštva i aktivizma kao poslednju šansu za izlazak iz moralne, drušvene i ekonomske krize.
Trećeg dana festivala, 5. juna, na novom, otvorenom, muzičkom stejdžu Mikser festivala u Mostarskoj 5, kapaciteta od 2500 ljudi, nastupiće kultni šabački pank rok bend Goblini.
Goblini, bend koji svojom jedinstvenom energijom i buntom, „melje“ sve pred sobom, će još jednom beogradskom svirkom obradovati mnogobrojne fanove i pokazati zašto uživaju reputaciju benda koji je obeležio poslednju deceniju prošlog veka .
Goblini su nastali 1992. godine u Šapcu, a tokom devedesetih su se pozicionirali kao jedan od najvažnijih rok bendova u regionu. Bend su osnovali gitarista Alen Jovanović, basista Vladislav Kokotović i pevač Branko Golubović. U karijeri su objavili pet studijskih albuma i odsvirali više od 350 koncerata.
Poslednji koncert su odsvirali 7.juna 2001. u Zagrebu, da bi posle skoro decenije pauze Goblini obnovili rad krajem proleća 2010.godine. U postavi su bili Branko Golubović (vokal), Alen Jovanović (gitara), Vladislav Kokotović (bas), Saša Šetka (gitara) i Milan Arnautović (bubnjevi). Tokom 2012. godine bend napušta gitarista Saša Šetka, a njegovu poziciju zauzima Leonid Pilipović, i u novoj postavi izdaju album „Roba s greškom“ praćen prvim singlom/spotom „Deca iz komšiluka“.
Ulaznice za treći dan Mikser Festivala 2015, 5. jun, nabavite na prodajnim mestima Gigs Tixa po specijalnoj promo ceni od 800 dinara za prvih 500 karata. Informacije o celokupnom muzičkom programu Mikser Festivala i satnici pratite na festival.mikser.rs i facebook.com/mikser.belgrade.

Povezana vest:  Marija Žeželj sa prvim muzičkim spotom za nepunih 7 dana broji više od 3 miliona pregleda i "trenduje" u regionu i Zapadnoj Evropi!