Beogradski festival piva možda i pred 800.000 ljudi
Beogradski festival piva (Belgrade Beer Fest) na Ušću, koji će početi sutra i trajati do 22. avgusta, trebalo bi da privuče i do 800.000 ljudi, ocenili su organizatori na današnjoj konferenciji za štampu u Beogradu. Direktor marketinga Bir festa Ivan Ivačković je rekao da je ovaj festival, na koji se ulazi besplatno, prošle godine posetilo oko pola miliona ljudi, a da ove godine uz pojačanu posetu treba očekivati „do sada najbolji muzički program“.
Glavne muzičke zvezde su Riblja čorba, Partibrejkersi, Bajaga I Instruktori, Van Gog, Jurica Pađen i Aerodrom, Neno Belan i Fjumens, Pankrti, Ortodoks kelts, Dejan Cukić, Ju grupa i drugi, a kako je Ivačković rekao novinarima, program će se odvijati na ogromnoj bini, dugačkoj 50 metara, visokoj 11 i dubokoj 15 metara.
Među izvođačima su takođe bluz gitaristkinja Ana Popović, koja je napravila karijeru u Evropi, di-džej Marko Milićević poznatiji kao Gramofonedžije, Del Arno bend, Kiril Džajkovski, Prljavi inspektor Blaža i Kljunovi, S.A.R.S, Sidarta, Sanšajn, Luis, Bilja Krsticj i Bistrik orkestra, Kal i Legende.
Predstavnik Beogradske turističke organizacije Dejan Veselinović rekao je da će sutra, povodom Bir festa, Beograd dobiti tri stalna informativna punkta za turiste, koji će se nalaziti ispred poslovnog centra Ušće, u Skadarliji i na Platou svetog Save.
Prema njegovim rečima, ovo su specijalni, pokretni punktovi kakve Beograd nije imao, a postavljeni su ne samo da bi turisti tu mogli uvek da dobiju sve informacije koje im trebaju, već i da im se pokaže da se Beograd ozbiljno bavi turizmom.
Konferenciji za novinare prisustvovao je i američki stručnjak za odnose sa javnošću (PR) Deni Vilkoks, koji je prošle godine u svojoj knjizi „Odnosi sa javnošću – strategije i taktike“ uvrstio Bir fest među manifestacije koje su dobar primer PR-a.
-‘Bir festu’ stalno raste prestiž, još od 2003. godine, i on je primer dobre promocije i dobrog brendiranja – rekao je Vilkoks.
Ivan Ivačković je rekao da Bir fest i ove godine nastavlja sa društveno odgovornim kampanjama kao što je Biram da recikliram.
-Kad imate pola miliona posetilaca, imate obavezu prema zajednici da moć koju posedujete iskoristite za neki plemeniti cilj. Ne mora sve da bude samo zabava.
Štand za prikupljanje limenki, koje potom odlaze na recikliranje, prošle godine se nalazio na Trgu Nikole Pašiće, dok će ove godine biti ispred šoping centra Ušće. Ivačković je takođe rekao da će na VIP terasi festivala biti održano regionalno okupljanje članova MENSE.