U susret mnogim nastupima tokom letnjih festivala, regionalna rege senzacija, sastav Del Arno Band, objavljuje novi singl. Pesma „Opsesija sobom“ dolazi sa hvaljenog i uvaženog poslednjeg albuma „Ako ne znaš šta da radiš„. Nekoliko pesama sa pomenutog izdanja vrlo su jasan komentar na odnos snaga u društvenom, a u slučaju ove pesme, i statusnom smislu. Premijera videa za pesmu „Opsesija sobom“ zakazana je na YouTube kanalu Del Arno Banda za petak 7. jun, tačno u podne.
Del Arno Band najdugovečniji je rege sastav u regionu. Svojom višedecenijskom karijerom neprekidno poziva na mir, slaveći ljubav, ukazujući na alarmantne situacije, političke i društvene poteze koji su često uznemiravajući a, po običnog čoveka, u najmanju ruku – poražavajući. Poslednjim albumom pod nazivom „Ako ne znaš šta da radiš“ (izdavač Mascom) DAB se vratio posle trinaest godina pauze, promenivši se taman toliko da zaintrigira nove generacije slušalaca.
Nizu izuzetno uspešnih singlova („Još uvek ima nadeˮ, „Stari lekˮ i „Meni se okreni„) pridodaju još jedan:
„Pesma „Opesija sobom“ je naš odgovor, ali i dijagnoza modernog vremena, vremena u kome živimo. Kako bih izbegao da tekst bude pretenciozno pametovanje o ovoj činjenici, okrenuo sam ga, sasvim namerno, na duhovitu, šaljivu stranu. Međutim, to ne umanjuje tužnu konstataciju da smo toliko okrenuti svome „ja“ i njegovim potrebama, živimo bukvalno u realnosti gde je „ja“ mera svega, to je ono čime se bavi ova pesma. Tolika zaokupljenost sobom nužno vodi do određenog, a ja bih rekao visokog stepena „slepila“ za realnost koja nas okružuje. Samim tim, postajemo kontrolisani robovi te iste realnosti. „Ospesija sobom to nas čini robom“ i robovima i proizvodima za široku upotrebu. Ništa me nije toliko rastužilo koliko činjenica da su ljudi počeli sebe da posmatraju kao proizvode i otuda moje bavljenje ovom temom„, izjavio je Jovan Matić, frontmen benda.
Inače, reč je o fantastičnom, koloritnom videu sa veoma jasnom porukom koji je režirala Staša Bukumirović (takođe potpisuje montažu i fotografiju). U spotu se pojavljuje glumica Milica Proševski a kadrovi su snimljeni u Muzeju nauke i tehnike u Beogradu.