Četvrti muzički i art festival „Indirekt“ održaće se u Beogradu od 2. do 4. oktobra, a među panelistima će se i ove godine naći predstavnici Universal Musica.
Sa ciljem da publiku i muzičke stručnjake detaljnije upoznaju sa onim čime se najveća svetska muzička kuća bavi upravo u Srbiji, kako posluje i šta je ono što pruža domaćem tržištu, na nekoliko panela učestovaće predstavnici Universal Music Serbia.
Anđela Najdanović, Talent & Content Manager kao jedna od panelistkinja govoriće 3. oktobra od 17 časova na temu „Why Music Business is not just male business?“ gde će govoriti na temu vidljivosti i doprinosa žena u indrustriji. Anđela je svoju karijeru u muzičkoj industriji započela već sa 19 godina u Universal Music Serbia, od kada je radila u svakom sektoru, od promocije, preko A&R-a, pa sve do brend partnerstava. Na svojoj sadašnjoj poziciji odgovorna je za postavku strategija razvoja izvođača, kreativnih koncepata i kampanja na društvenim mrežama.
Fabian Stilke, stručnjak koji broji više od 20 godina iskustva u muzičkoj industriji i General Manager Universal Music za Zapadni Balkan učestvovaće na panelu pod nazivom „What can Record Labels offer today?“, 4. oktobra sa početkom u 10 časova. Ovom prilikom, govoriće na jednu od najaktuelnijih tema u muzičkoj industriji danas – digitalizacija i njen uticaj na izvođače koji pretenduju da sami distribuiraju svoju muziku, sa jedne strane i tradicionalni label sa druge, ono što on nudi i način na koji se bori sa konkurentnim tržištem. Fabian Stilke deo je Universal Music Group od 1999. godine, i nakon sticanja bogatog iskustva, 2006. postaje član odbora menadžera u Austriji i biva proglašen direktorom biznis razvoja za Austriju i Zapadni Balkan. Od 2015. Fabian Stilke na mestu generalnog menadžera vodi operacije Universal Music na Zapadnom Balkanu.
Ilija Milošević, Head of Marketing & Promotion u Universal Music Serbia kao jedan od panelista baviće se temom „Artist Development In a Digital World!“ u četvrtak 3. oktobra, sa početkom u 10 časova. Dolaskom Universal Music Group u region 2009. godine i sa početkom njenog direktnog poslovanja na teritorijama Zapadnog Balkana, Ilija beogradsku kancelariju ove globalne muzičke kompanije odgovoran za sve njene aktivnosti u Srbiji, Crnoj Gori i Makedoniji. Kao pasionirani ljubitelj muzike i performativnih umetnosti u najširem smislu, često se u javnosti pojavljuje kao novinar, govornik i izvođač. Ovog puta on će odgovoriti na pitanja šta je potrebno da poseduje jedan izvođač kako bi uspeo u digitalno doba, da li postoje razlike na evropskom tržištu i da li nova tehnologija pomaže ili, zapravo, stvari čini težima za nove artiste.
Panelisti i stručnjaci iz Universal Music Serbia biće dostupni da odgovore na sva pitanja medija u vezi sa muzičkom industrijom, tržištem i poslovanjem Universal Music u Srbiji i regionu. U četvrtak, 3. oktobra od 12 časova na Indirektu će se održati i Meet The Labels NETWORKING SESSION.