United Grupa potpisala je ekskluzivni ugovor koji će SBB korisnicima omogućiti pristup TIDAL platformi, globalnoj muzičkoj platformi koja na jednom mestu okuplja fanove i izvođače kroz originalni muzički sadržaj, uz jednistveno korisničko iskustvo zabave.
TIDAL će našim korisnicima omogućiti neograničeni pristup katalogu sa više od 70 miliona pesama svih muzičkih žanrova i 250.000 najkvalitetnijih video sadržaja, među kojima su muzički spotovi, ekskluzivni prenosi koncerata i događaja, bez reklama.
Pored ekskluzivnih sadržaja, uz TIDAL su dostupne i hiljade muzičkih plejlista koje su kreirali autori i muzički urednici, dokumentarni filmove „iza kulisa“ i intervjui sa raznim muzičarima među kojima su i pobednici takmičenja pilot programa TIDAL Unplugged, podkasti i serije kao što su Rap Radar, CRWN, Car Test i In Conversation.
„Ova saradnja je jedinstvena prilika za nas da proširimo naše usluge i korisnicima omogućimo pristup najkvalitetnijoj muzici putem TIDAL platforme. Ovim partnerstvom ponovo dižemo ljestvicu kada je u pitanju ponuda najkvalitetnijih inovativnih usluga zabave, informacija i komunikacija na tržištu danas “, rekao je Milija Zeković, izvršni direktor SBB kompanije.
“Striming zabavnih saržaja je postao sastavni deo dana mnogih ljudi širom planete. Partnerstvo sa vodećom telekomunikacionom kompanijom, United Grupom, omogućava nam da usluge pružimo još većem broju ljubitelja muzike širom Evrope“, rekao je Lior Tibon, oprativni direktor kompanije TIDAL.
TIDAL je muzički striming servis koji pruža vrhunsko korisničko iskustvim svim ljubiteljima muzike.
Osim vrhunskog kvaliteta zvuka, videa visoke rezolucije i ekskluzivnih sadržaja, TIDAL korisnicima pruža i prenose uživo nastupa muzičkih zvezda, druženje i upoznavanje sa izvođačima, preslušavanje albuma, intervjue, serije i druge originalne TIDAL sadržaje.