Muzički spot When Will I Feel Love predstavlja još jednu inovativnu muzičku saradnju u MTV EXIT kampanji
U ekskluzivnoj saradnji, MTV EXIT (End Exploitation and Trafficking – Zaustavimo eksploataciju i trgovinu ljudima) i bend Black Iris, zajedno s pevačicom grupe Best Coast, Bethany Cosentino, udružili su se s vodećom svetskom agencijom za oglašavanje, Y&R, kako bi stvorili muzički spot koji za cilj ima podizanje svesti o trgovini ljudima. Spot When Will I Feel Love snažno ističe opasnost od trgovine ljudima i njenu povezanost sa seksualnom eksploatacijom, posebno mladih žena. Spot će premijerno biti prikazan na svim MTV-jevim on-air i online kanalima širom sveta 14. februara 2011. i biće dostupan na iTunes-u od 14. februara na adresi http://itunes.apple.com/us/album/when-will-i-feel-love-feat/id417870235?ls=1. Prihodi od prodaje ovog singla na iTunes-u biće donirani anti-trafficking organizacijama koje rade na spašavanju i rehabilitaciji žrtava trgovine ljudima.
When Will I Feel Love je novi muzički spot iz serije saradnji MTV EXIT fondacije, a reč je o inovativnom i kreativnom pristupu koji spaja muzički sadržaj s MTV-jevom društveno odgovornom porukom o opasnostima i posledicama trgovine ljudima. Uz podizanja svesti o trgovini ljudima koja je povezana sa seksualnom eksploatacijom, ovaj spot takođe naglašava kako mlada žena lako može biti prevarena i time uvučena u lanac trgovine ljudima.
Spot će biti prikazan na svim MTV-jevim platformama u 161 zemlji za više od 640 miliona domaćinstava širom sveta.
Serija je pokrenuta 2008. godine i dosad su ostvarene saradnje s najuticajnijim izvođačima u rock muzici i stvoreni su upečatljivi spotovi koji su gledaoce širom sveta upućivali u ovaj rastući problem. Radiohead su započeli seriju spotom All I Need, koji je osvojio brojne nagrade, a zatim su usledili The Killers, 2009., sa spotom Goodnight, Travel Well. 2010. godine su Muse i MTV EXIT zajedno stvorili MK Ultra.
“Trgovina ljudima, posebno mladim ženama, zbog seksualne eksploatacije je zločin koji ugrožava osnovna ljudska prava: pravo na slobodu, jednakost i dostojanstvo. MTV-jeva jedinstvena globalna mreža može da podrži i promoviše ova prava. When Will I Feel Love je moćan videospot i moćno sredstvo za obraćanje mladim ljudima i podizanje njihove svesti, preko svih granica i jezičnih barijera”, rekao Georgia Arnold, viši potpredsednik, Social Responsibility (Društvena odgovornost), MTV Networks International.
When Will I Feel Love je animirani film Edouarda Saliera, koji je režirao muzičke spotove i za grupe Air, Massive Attack i Raphaela Saadiqa. Dizajn zvuka je delo Briana Emricha, koji je poznat po svom radu na filmovima Crni labud, Rekvijem za snove i Rvač. Originalna pesma je delo grupe Black Iris i Bethany Cosentino iz indie rock benda Best Coast, jednog od najinspirativnijih bendova 2010. godine. Kreativni koncept razvila je vodeća svetska agencija za oglašavanje, Y&R, pružajući uvid u stvarnost trgovanja ljudima, posebno trgovanja mladim ženama koje su prisiljene na prostituciju.
Daron Hollowell, izvršni producent grupe Black Iris rekao je: „Razgovarali smo s timom agencije Y&R o tome kako bismo im pomogli i spojili ih s pravim izvođačem za ovaj projekt. Kad smo videli vizuale, kako su moćni i dopadljivi, pomislili smo da bi bilo najbolje da sami napravimo originalnu pesmu i da neko od naših izvođača to otpeva. Tako bismo najpreciznije uhvatili raspoloženje i specifičnu priču spota. Tim agencije Y&R se složio i doveli smo Bethany Cosentino iz Best Coast da to otpeva. To se pokazalo kao savršen spoj svih elemenata… moćnog spota, pesme napisane posebno za njega i fantastične vokalne sposobnosti sjajne nove pevačice. Jako smo ponosni što smo deo toga.“
Menno Kluin, kreativni direktor agencije Y&R rekao je: „Spot govori o devojci koju je jedan čovek prevario nagovarajući je da sledi svoje nade i snove i potraži bolji život preko granice. Baš kao u stvarnosti, to putovanje završava tragedijom. Agencija Y&R se uključila u ovaj projekat jer vjerujemo u njegov cilj i želimo da stvorimo najdelotvorniji način da prenesemo poruku. Uticaj poruke jako zavisi od načina kako je priča ispričana. Ako gledanje ovog spota potencijalne žrtve učini svesnijim opasnosti od trgovine ljudima i pomogne im da izbegnu pogreške, naša misija je uspela.”