Mlada muzička zvezda Sergej Pajić objavio je novi singl „Nema te opet“ koju zajedno objavljuju Mascom i Warner Music, jedna od najvećih diskografskih kuća na svetu.

Nova pesma je nastala tokom sesija u Warnerovim studijima u Poljskoj gde je mladi muzičar upoznao veliki broj aritsta koji su uticali na njegov novi muzički izraz. Sergej Pajić je autor teksta i muzike.

Sergej Pajić je o svom novom singlu rekao: “Pesma je nastala u možda najtežem periodu mog života i govori o dešavanjima u to vreme. Ono što mi se trenutno događa u životu me dosta inspiriše i volim da pišem o tome. U prethodnom periodu je bilo dosta pauza ali odlučio sam da se vratim i da se to čuje! Saradnja sa Warnerom i Mascomom je na izuzetno visokom nivou i prezadovoljan sam kako sve ide. Upoznao sam veliki broj stranih producenata i spremamo mnogo zanimljivih projekata, singlova, saradnji, i jako se radujem zbog toga”.

Povezana vest:  Po želji publike, Hindi Zahra opet u Beogradu

Podsećemo, pesmom „TOXXXICNA“ koja je izašla pre mesec dana Sergej Pajić je započeo novu fazu u svojoj muzičkoj karijeri. Svoje fanove je obradovao i informacijom da će svakog meseca do kraja godine objavljivati po jedan singl.

Pesma „Nema te opet“ je peti internacionalni singl („Kabul“, „Mia Bella“, „Bani Honey Bunny“ i „TOXXXICNA“) ovog muzičara koji će biti objavljen za jednu od najvećih izdavačkih kuća na svetu Warner Music. Singl će, uz podršku ove multinacionalne kompanije, biti plasiran na tržišta širom jugoistočne Evrope. Ovim izdanjem Warner Music i Mascom nastavljaju na unapređenju partnerstva i saradnje uspostavljene prošle godine, radeći na formiranju lokalne mreže artista koji imaju potencijal za proboj na globalno tržište i time postanu deo globalne Warner Music porodice.

Povezana vest:  Etiketa Honey Money Gang organizuje konkurs

Sergej Pajić je izvođač velikog potencijala i zvezda TikToka koja za sobom već ima niz lokalnih hitova. Pajić uživa status jednog od najuticajnijih TikTokera u regionu, dok njegovi video spotovi imaju više od 12 miliona pregleda na YouTube kanalu i redovno dospevaju na lokalne trending liste. Sa više od 350.000 pratilaca na YouTubu, preko 500.000 na Instagramu i preko milion na TikToku, napravio je ogroman prodor na društvenim mrežama.

Povezana vest:  Auf Wiedersehen, pobednici konkursa Soundtruck, nastupaju na novoj EXIT bini

Foto: Miloš Popović