Ana Popović se vraća u Beograd 

Ana_Popovic_Press_Photo_2_(c)_Petra_ArnoldBluz gitaristkinja Ana Popović koncertom 14. marta u Domu omladine vraća se u Beograd posle četiri godine, tokom kojih je izdala par zapaženih albuma na Zapadu i otvarala koncerte veličinama kao što su Bi Bi King i Robert Krej. 
-Sjajno je vratiti se u Beograd. Nadam se da ubuduće neće proći toliko vremena između mojih pojavljivanja. Uglavnom smo unapred rasprodati bar sedam-osam meseci, a ugovaranje koncerata u Srbiji se uvek radi u poslednji čas, tako da su par pokušaja da sviramo festivale u Srbiji bili na žalost neizvodljivi – izjavila je Ana Popović. 
Gitaristkinja beogradskog rok bluz sastava „Haš“ (Hush) obrela se 1999. godine na školovanju u Holandiji, odakle je krenula u inostranu samostalnu karijeru, dospevši do nastupa na američkom „Sandens“ (Sundance) filmskom festivalu i do trećeg mesta „Bilbordove“ (Billboard) bluz liste sa trećim albumom „Still Making History“ (2007). 
-Mislim da je razlog za uspeh ‘Still Making History’ što je to vrlo ličan album. Dotiče se ljubavi, vremena, ali i političkih dešavanja za vreme Slobodana Miloševića, i razmišljanja na pitanje kako mesto rođenja utiče na živote ljudi – kaže muzičarka rođena u Beogradu. 
Na sledećem albumu „Blind For Love“ (2009), koji će promovisati u DOB-u, Popovićeva se bavi „pravim vrednostima u životu“, pa se u pesmi „Lives That Don’t Exist“ kritički razračunava sa pojavama koje uzdižu život bogatih i slavnih, poput televizijske emisije „MTV Cribs“. 
-U ovom prebrzom vremenu, kad svako hoće da živi u većoj kući i vozi brza kola, bitno je umesto bankovnom računu posvetiti se ljudima oko sebe, koji te trebaju. Album je došao iz pobude da kažem šta je najvaznije u životu, bez čega ne možeš da se osetiš ispunjenim i uspešnim, a to je ljubav – ističe gitaristkinja. 
Popovićeva sa svojim pratećim bendom, u kome su sada basista Ronald Jonker, bubnjar Stefan Avelaneda (Stephane Avellaneda) i orguljaš Mikele Papadija (Mićele Papadia), godišnje je znala da odsvira i do 150 koncerata godišnje u Evropi i Americi, na kojima se susretala sa značajnim bluz muzičarima, kao što su Bi Bi King (B.B. King) i Robert Krej (Cray). 
-Bilo je fantastično otvoriti koncerte za Kinga i Kreja. Druženje sa njima u bekstejdžu je nezamenjivo. Kada sviram u Badi Gajevom (Buddy Guy) klubu on obično došeta na binu usred pesme da otpeva duet. Jedan od omiljenih momenata je bio kada je moj omiljeni gitarist Roni Erl (Ronny Earl) došao da me sluša i izašao na binu da džemuje – priča Popovićeva. 
Otkako je pre dve godine rodila sina Luka (Luuk), taj broj je „smanjen“ na samo 120-130 koncerata godišnje. Popovićeva kaže da joj je iskustvo pokazalo da zbog majčinstva nema potrebe da bilo šta menja u svojim životnim navikama, jer se „uz dobru organizaciju karijera može iskombinovati sa brigom o detetu“. 
-Poruka majkama sa karijerama je da dete ne mora ništa da promeni! Na turneji u Americi, dete mi je imalo pet nedelja, bila sam sa njim sve vreme, a kada bi spavalo, išla bih da sviram. Ima sada dve godine, ide u obdaniste jednom nedeljno, jer sam ostalih dana sa njim, a vikendom kada sviramo, ostaje sa tatom – kaže bluzerka. 
Popovićeva i njen bend trebalo bi da se pojave u par scena u komediji „Spring Break ’83“, čija se premijera očekuje na proleće. Muzičarka kaže da je to bila prilika da vidi kako funkcioniše Holivud, ali da je iskustvo imalo dobrih i loših strana. 
-Uverila sam se da je čekanje na snimanje mnogo duže i da iscrpi više nego bilo kakva tonska proba. Bila sam srećna što sam muzičar, a ne glumac. Dopada mi se odeća koju sam nosila u filmu, i bilo je sjajno raditi sa najboljim frizerima i šminkerima zapadne obale – kaže Popovićeva. 

Povezana vest:  Dženifer Lopez: Latinosi u SAD uviđaju svoju moć