Pobednici čuvene Zaječarske gitarijade plasirali prvi singl
Pobednici prema glasovima publike ovogodišnje Zaječarske gitarijade, najistrajnije manifestacije tog tipa u svetu, VIS Novi Dan predstavili su svoj prvi singl za koji se ovih dana priprema i video prezentacija.
Ono što prvo “bode oči” u biografiji ovog sedmočlanog sastava jeste da je formiran od strane jednog profesora i šestorice srednjoškolaca.
“Volim da komponujem otkako sam stupio u dodir sa gitarom, a imam i tu privilegiju da radim u osnovnoj školi u kojoj pored ljubitelja prirodnih nauka ima i onih koji se od malena uhvate u koštac sa umetnošću. Sve je počelo u okviru Dramske družine kada smo došli do ideje da napravimo školski rok bend, a nastavilo se kada sam sa rođenim bratom i njegovim školskim drugom, tada su bili treća godina srednje škole, dogovorio da napravimo akustični bend koji će svirati samo autorske stvari i komponovati na stihove velikih pesnika. Kompozicije su ipak zahtevale bolji aranžman tako da smo pozvali, ja još tri svoja učenika, jedan je tada bio osmi razred a dvojica su već bila u srednjoj školi, a oni još jednog srednjoškolca. I tako postadosmo sedmočlani bend kome je zaista malo trebalo da bilo koju ideju sprovede u delo”, nesebično deli priču kako je sve počelo profesor Stevan Jovanović, dodavši: “Moja ideja je zapravo ideja, ako ništa drugo, ono da ovaj naš bend bude zeleno svetlo ostalim mladim bendovima, da se upuste u što kreativniji postupak i uživaju na pravi način”.
Ostvarenje sna za ovu neobičnu postavu krenulo je avgusta ove godine na 46. Zaječarskoj gitarijadi kada su prema glasovima publike izabrani za najbolji bend, a tada ni žiri nije ostao ravnodušan te ih je svrstao među prvih šest najboljih takmičarskih grupa.
VIS Novi Dan intenzivno rade na albumu, a kao uvertiru u celu priču objavljuju prvi single “Revolveraš”, dostupan za free download sa ove adrese: http://bit.ly/OJByPU, pesmu za koju je snimljen i video spot, koji će uskoro doživeti i premijeru.
“Snimili smo spot koji će biti drugačiji. Kada kažem drugačiji, govorim u odnosu na današnje vreme i spotove koje danas imamo prilike da vidimo. Sa druge strane, spot i nije toliko drugačiji u odnosu na spotove kroz istoriju, naravno. Prepun je nekih omaža i one energije koju su posedovali spotovi iz osamdesetih, pa i devedesetih godina prošlog veka”, otkriva Jovanović, zahvaljujući se svima na ustupljenim lokacijama i timu TMM agencije kome je poverena video produkcija.