Rasprodate ulaznice za koncert Ane Sofrenović na 29. BDžF!
Izvanredne kritike koje je Ana Sofrenović dobila od inostranih i domaćih muzičkih kritičara za gostovanje na koncertu seksteta Jovana Maljokovića, koje će posetioci prošlogodišnjeg Beogradskog džez festivala dugo pamtiti, doveli su do ponovne saradnje Festivala sa ovom talentovanom umetnicom. Ljubiteljima džeza Ana Sofrenović će se 26.10. od 21č predstaviti sa, posebno za 29. BDžF naručenim, projektom „Glasovi“. Sve ulaznice su rasprodate, a oni koji nisu uspeli da ih obezbede na vreme imaće ekskluzivnu priliku da koncert prate uživo preko sajta Beogradskog džez festivala!
Uporedo bavljenje glumom i muzikom umnogome pomažu u izražavanju na sceni, a za Anu Sofrenović, oni imaju isti izvor ali različiti jezik.
„Gluma je samo još jedan muzički izraz. Za mene je muzika najveća umetnost jer doseže do različitih predela naših bića sa takvom lakoćom i na njih deluje snažnije nego bilo šta drugo. Gluma je prelepa jer dozvoljava izmeštanje i pogled na sve kroz različite oči, i to je ono sto mi je uvek u njoj uzbudljivo. Pasionirano pokušavam da tu metamorfozu otkrivenu kroz glumu povežem sa muzičkim izrazom“, ističe umetnica.
Nakon uspešnog nastupa na prošlogodišnjem Beogradskom džez festivalu, kada je gostovala na koncertu seksteta Jovana Maljokovića, publiku u Domu omladine Beograda 26. oktobra očekuje projekat „Glasovi“, a Anu Sofrenović će na sceni pratiti mnogobrojni inostrani muzičari.
„Bio mi je cilj da radim na ovom projektu sa ljudima iz naše zemlje koji dolaze iz različitih žanrova i generacija i pokušam da ih okupim oko svoje ideje u kojoj glavno mesto zauzimaju muzika i improvizacija. Biće to putovanje kroz poetske slike Vaska Pope, predele romske muzike, islandske uspavanke i džez 50-ih. Zvuči nespojivo, ali zapravo ne postoji muzika koja je nespojiva već sve zavisi od načina kretanja. Ove godine na festivalu ima zaista sjajnih izvođača. Posebno bih izdvojila Kasandru Vilson, ne zato što je najzvučnije ime festivala, već zato što je pre svega fantastična pevačica ali i sjajan mislilac muzike, kao što je to nekad bila Nina Simon“, zaključuje Ana Sofrenović.
Iste večeri, na 29. Beogradskom džez festivalu u Velikoj sali Doma omladine Beograda od 19:30č nastupiće beogradski bend Fiš in oil. Njihova eklektična autorska instrumentalna muzika predstavlja mešavinu bluza, svinga, slobodne improvizacije, fankija, rokenrola, pank roka i surf muzike, i delimično je nadahnuta ambijentima Marka Riboua, Toma Vejtsa i Džona Zorna.
U sklopu ponoćnog programa, publici 29. Beogradskog džez festivala od 23č predstaviće se trio istaknute nemačke pijanistkinje Julije Hulsman sa britanskim trubačem Tomom Artursom. U sali Amerikana Doma omladine Beograda program se nastavlja od 00:30č nastupom švajscarskog kvarteta „Ronin“ Nika Barča, koji kombinuje džez, fank, akustični rok, novu klasiku i ekstrakte japanske ritualne muzike.
Cena ulaznice za dupli ponoćni program iznosi 600 dinara, a ulaznice za ovaj i ostale koncerte u sklopu 29. Beogradskog festivala su u prodaji preko EVENTIM mreže.