Održana promocija nove pesme grupe MVP Baneta Lalića – „Neka košta kol’ko košta“
Grupa MVP na čelu sa Banetom Lalićem večeras, (petak 15. novembar) je u jednom beogradskom klubu, pred brojnim prijateljima, kolegama i predstavnicima medija promovisala svoju najnoviju pesmu i spot pod nazivom „Neka košta kol’ko košta“.
Spot, čiju režiju potpisuje Bane Lalić, sniman je na jugu Španije i u Beogradu a iza kamere je i ovoga puta bio Igor Miljković, zaslužan za gotovo sve spotove sastava MVP. Jedan deo pesme otpevao je poznati hip hoper Ognjen Kostić Struka a u spotu se, pojavljuje i frontmen sastava Neverne Bebe Milan Đurđević.
Odgovarajući na pitanje kako je i kada napisao ovu pesmu Bane je rekao: „Pesma „Neka košta kol’ko košta“ nastala je u trenutku kada je moj životni put došao do raskršća. Ona govori o tome kako je sve u nama i kako čovek samo treba da prati svoja osećanja, svoje srce i svoju energiju bez obzira na uticaj sredine ili materijalna dobra“.
Pesma je vesela i pitka mešavina reggae-a, hip – hop-a i blues-a a Bane nam kroz tekst poručuje da: „Za čuda tako malo treba, (jer) sve je do nas“. Najveću pažnju prisutnih privukao je specijalni „gost“ spota koji se, iako pomalo gabaritan i težak za preneti, pojavljuje u kadrovima snimljenim u Španiji ali i u onim zabeleženim u Beogradu. Radi se o pravim pravcatim vratima a Bane nam je objasnio šta ona traže u spotu i kakva je tačno njihova „uloga“: „O da, pojavljuju se i ta čuvena vrata. (smeh). Vrata u spotu simbolično predstavljaju određenu vrstu portala a njihova uloga je da pokažemo ljudima da ništa nije daleko, da je sve moguće i da smo svi mi slični i jednaki pod ovim nebom.“
Na promociji su pored svih članova benda MVP bile i brojne kolege, izmeđuostalih i Gru, Knez, Nikola Rokvić, MaraqYa, Sajko, Marko Živić, Petar Janjatović, Niggor, Marko Đurovski i mnogi drugi.
TV premijera spota je u ponedeljak 18. novembra u 20h na regionalnom MTV kanalu nakon čega će biti postavljena i na servis YouTube.
Utisci kolega o pesmi i spotu:
Niggor: -Sve Banetove pjesme su vedre i pozitivne što ja jako cijenim jer on je takav lik i inače, u privatnom životu. Spot je veseo kao i pjesma: plaža, lijepie djevojke i momci… Mogao je doduše to sve da snimi i u Budvi (smeh).
Knez: -Atmosfera spota je sjajna i dopada mi se što su momci ostali dosledni svom stilu i prepoznatljivom gruvu. Pjesma ulazi u uši već nakon prvog slušanja. U pitanju je veliki hit a ima i taj simpatični deo koji kaže „neka košta kol’ko košta“ koji mi se jako sviđa.
Petar Janjatović: -Baš sam komentarisao da je pogrešno doba godine za ovakav spot ali sam se odmah i ispravio jer je zapravo još bolje što je spot izašao baš sada. Letnja pesma mnogo bolje legne u nevreme i kad je hladno kao sad. Ja sam, inače, veliki poklonik optimistične muzike a ova pesma ima pre svega muzički veoma pozitivnu crtu a i tekst, iako se govori o nekim cenama i novcu, nosi puno optimizma. Atmosfera i ideja samog teksta su jako dobro uklopljeni u svirku. A sve što iole vuče na reggae (kao ova pesma) meni se odmah „lepi“ i dugo mi ostaje u glavi.