Prvi dan 2017. godine označava početak važnog putovanja za Eurosport, koji danas zvanično postaje novi dom Olimpijskih igara u Evropi. Specijalni Olimpijski logo će označiti novu eru za Eurosport učvršćujući ga kao glavnu sportsku destinaciju i mesto na kom se dešavaju najveći sportski događaji.
Ovaj logo spaja dva prepoznatljiva vuzuelna identiteta kao što su Eurosport i Olimpijski krugovi, i oslikava željeni cilj svih sportista širom sveta.
Otkrivanje logoa se odvijalo uživo širom svih Eurosportovih kanala, putem Eurosport Player-a, sajta Eurosport.com kao i preko Eurosportovih društvenih mreža, pred tradicionalno skijaško takmičenje “4 skakaonice” koje je održano u Nemačkoj. Ovaj događaj deo je široke ponude zimskih sportova na Eurosportu, koji prate sportiste na njihovom putu ka Pjongčangu 2018.
Tokom predstavljanja logoa, Eurosport je premijerno prikazao svoj novi film o Olimpijskim igrama pod nazivom “Milioni putovanja, jedna destinacija” (Millions of Journeys, One Destination). Ovaj program prati dvoje sportista od njihovog detinjstva do takmičenja, prikazujući njihovu posvećenost i načine na koje su prevazišli prepreke na putu ka Olimpijskim igrama.
Kao dom Olimpijskih igara, Eurosport će na svim svojim kanalima omogućiti da milioni ljudi širom Evrope na pravi način dožive Igre. Svaki sekund Olimpijskih igara je bitan, a Eurosport će se pobrinuti da fanovi ne propuste nijedan momenat.
Predsednik i direktor kompanije Discovery Networks International, Žan-Bri Peret (JB Perrette) je izjavio: “Preko 30 godina cilj kompanije Discovery jeste da inspiriše ljude širom sveta, i veoma smo uzbuđeni što sada postajemo dom Olimpijskih igara u Evropi i partner jednom od najvećih globalnih brendova. Na ovaj način ostvarićemo cilj da dopremo do što većeg broja ljudi širom Evrope i otpočnemo naše putovanje ka stvaranju novog iskustva Olimpijskih igara.”
Piter Haton (Peter Hutton), direktor Eurosporta je izjavio: “Eurosport ima dugu tradiciju predstavljanja velikog broja zimskih i letnjih Olimpijskih sportova tokom cele godine. Uzbuđeni smo što Eurosport sada postaje dom Olimpijskih igara.”
“Uz naše dobro planiranje i nedavno angažovanje Bernija Rosa (Bernie Ross) da predvodi našu produkciju za Olimpijske igre, činimo velike korake u našoj pripremi za prve Olimpijske igre na Eurosportu 2018. godine,” dodao je Haton
Kompanije Discovery Communications i Eurosport su nosioci ekskluzivnih multimedijalnih prava za 50 zemalja i teritorija u Evropi za Olimpijske igre od 2018. do 2024. godine, objavio je Međunarodni olimpijski komitet u junu 2015. godine.