Kompanija Telekom Srbija, organizovala je danas u Medija centru u Beogradu, konferenciju za medije čija je tema bila rezultati poslovanja i ostvareni poslovni uspesi u prethodne dve godine. Generalni direktor Telekoma Predrag Ćulibrk i  Vladimir Lučić, koordinator za internet i multimediju predstavili su prisutnima rezultate koji potvrđuju dobro poslovanje jedne od najvećih domaćih firmi, dok je o sportskim temama i razvoju Arena channels group, govorio njen direktor, gospodin, Nebojša Žugić. On se osvrnuo na nekoliko tema, od kojih su svakako najzanimljivije otkup prava prenosa nekih od najatraktivnijih sportskih takmičenja na planeti i velika ekspanzija na medijskom tržištu. Uskoro kreće i nova emisija na Areni sport koja će se prikazivati vikendom i koja će starijoj generaciji probuditi sećanja na slavna vremena ovdašnjeg sporta, a mladima pokazati zašto su nekada milioni gledalaca i slušalaca subotu i nedelju provodili uz radio i televizijske prijemnike.

Pored našeg najprepoznatljivijeg brenda, pet Arena sport kanala, emitujemo i Superstar, najpopularniji filmski kanal. Tu je Agro TV, televizija posvećena poljoprivredi, koja je takođe po gledanosti u samom vrhu. Turistički kanal Balkan Trip urađen je po uzoru na najmodernije svetske programe iz oblasti turizma, s tim što ga mi lokalizovali, odnosno fokus nam je na destinacijama koje se nalaze u Srbiji i regionu i koje prikazuju tradiciju, istoriju, kulturu raznih mesta koja su s obzirom na lokacije na kojima se nalaze dostupna građanima sa našeg podneblja.

Povezana vest:  FARMA 2010, Nove zavrzlame

Pored sporta, filmova, poljoprivrede i turizma korisnici Telekomove platforme i Supernove, gde se emituju programi Arene channels group, mogu da uživaju i u najboljoj muzici.

Naše gledaoce obradovali smo i pokretanjem muzičkog kanala, Toxic, koji je za manje od devet meseci postojanja, postao najgledaniji muzički kanal regiona. O njegovoj popularnosti svedoči to da smo ga razdvojili po žanrovima. Sa emitovanjem je već krenuo Toxic rep a uskoro očekujemo da se u etru nađe i Toxic folk. U pripremi su još Arena fight, program posvećen borilačkim veštinama.

Povezana vest:  Nova serija E! kanala sa reality zvezdom: Very Cavallari

Pre dve godine, Arena channels goup u svom sastavu imala je pet sportskih kanala, s tim što je na Areni sport 5 program emitovan od popodnevnih časova a ne celodnevno. Danas ova grupacija u svom sastavu ima 12 programa i još tri nova u pripremi.

Ekspanzija naših konkurenata posledica je pasivnog pristupa bivšeg menadžmenta Arene. Većim angažovanjem, sportski rečeno “borbom za svaku loptu” vratili smo se u tržišnu utakmicu. Najpopularniji sportovi, fudbal i košarka, odnosno najkvalitetnija takmičenja, NBA šampionat i UEFA takmičenja i u narednih nekoliko godina emitovaće se na Areninim kanalima. Ako tome dodamo da smo otkupili prava za portugalsku ligu već od nastupajuće i špansku Primeru od sezone 2021/22 jasno je da smo obezbedili najkvalitetniji sportski sadržaj za naše gledaoce i uopšte ljubitelje sporta.
Naravno nastavićemo punu pažnju da posvećujemo domaćem odnosno regionalnom sportu.

Takođe, uskoro na našim kanalima krećemo sa “rimejkom” nekadašnje najpopularnije sportske emisije “Vreme sporta i razonode”, koja će se emitovati vikendom – otkrio je direktor Arene Nebojša Žugić.

Povezana vest:  Srđan Šaper i Vladimir Lučić na setu druge sezone Bese

Svaka sportska televizija teži da u svojoj ponudi ima najatraktivnija takmičenja, odnosno najbolji sadržaj, jer to je ono na osnovu čega se vrednuje njen kvalitet i povećava broj korisnika

Za period koji dolazi, u naredne godinu ili dve, smatram da ćemo se drastično proširiti. Od nedavno smo počeli sa emitovanjem i u Sloveniji, koja je bila jedina zemlja iz EX YU u kojoj nismo poslovali, a u kojoj već imamo novih 315 hiljada korisnika. U Hrvatskoj u naredne dve godine očekujemo porast od 230000, a u Makedoniji od 270000 novih korisnika, sve ukupno čeka nas skok između 700000 i milion korisnika u regionu – procena je prvog čoveka Arena channels group, Nebojše Žugića.