Wilkinson Xtreme3 avantura u Delta Cityju
U najposećenijem beogradskom tržnom centru Delta City, Wilkinson je svim posetiocima u subotu, 12. aprila 2014. pružio neverovatnu i neočekivanu zabavu.
Jedan od povoda druženja bilo je predstavljanje Wilkinson Ultimate-a, još jednog proizvoda u okviru brenda Xtreme 3 koji ima tri fleksibilne oštrice koje u potpunosti prate konture lica i pružaju lakše i prijatnije brijanje. Wilkinson je odabrao i posve neobičan način da ujedno predstavi i sms nagradnu igru „Naoštri se za finale lige šampiona“ koju je pripremio svim svojim kupcima Xtreme3 proizvoda u periodu od 5. aprila do 4. maja koji slanjem sms-a sadržine LIGA(razmak)ime_prezime_BI_IBFM broj fiskalnog računa na 6232, mogu ući u konkurenciju za put u Lisabon za dve osobe i karte za finale lige šampiona.
Izuzetno atraktivne nagrade i nesvakidašnje druženje privukli su ogroman broj ljudi koji su uživali u interaktivnim sadržajima – nagradnom pimpovanju, ekstremnom fotografisanju, stonom fudbalu i fenomenalnim nastupima akrobatske grupe USB koja je fascinirala sve prisutne a sve pod sloganom budi i ti Xtreman.
Kroz ovaj inovativan koncept Wilkinson je svima otvorio vrata svog Xtremnog sveta i na najbolji način predstavio svoj Xtreme3 brend i kampanju koja prati ligu šampiona što je nesumnjivo iznenadilo i oduševilo sve muškarce.
Jedan od povoda druženja bilo je predstavljanje Wilkinson Ultimate-a, još jednog proizvoda u okviru brenda Xtreme 3 koji ima tri fleksibilne oštrice koje u potpunosti prate konture lica i pružaju lakše i prijatnije brijanje. Wilkinson je odabrao i posve neobičan način da ujedno predstavi i sms nagradnu igru „Naoštri se za finale lige šampiona“ koju je pripremio svim svojim kupcima Xtreme3 proizvoda u periodu od 5. aprila do 4. maja koji slanjem sms-a sadržine LIGA(razmak)ime_prezime_BI_IBFM broj fiskalnog računa na 6232, mogu ući u konkurenciju za put u Lisabon za dve osobe i karte za finale lige šampiona.
Izuzetno atraktivne nagrade i nesvakidašnje druženje privukli su ogroman broj ljudi koji su uživali u interaktivnim sadržajima – nagradnom pimpovanju, ekstremnom fotografisanju, stonom fudbalu i fenomenalnim nastupima akrobatske grupe USB koja je fascinirala sve prisutne a sve pod sloganom budi i ti Xtreman.
Kroz ovaj inovativan koncept Wilkinson je svima otvorio vrata svog Xtremnog sveta i na najbolji način predstavio svoj Xtreme3 brend i kampanju koja prati ligu šampiona što je nesumnjivo iznenadilo i oduševilo sve muškarce.