Nescafe 3u1 FrendomatNescafe 3u1 testirao prijateljstva na Fejsbuku i 39 pravih prijatelja poslao na more

Kako neka Fejsbuk prijateljstva ne bi ostala samo na Internetu, kompanija Nestlé, sa svojim brendom, Nescafé 3u1, pokrenula je „Frendomat“ – online aplikaciju koja je kao nagradu učesnicima darivala zajedničko letovanje na Krfu i Lefkadi. Svojim prijateljima korisnici Fejsbuka uputili su 15.489 poziva za zajedničko letovanje, a samo 26 pozvanih korisnika se odazvalo, sto je svega 0,2 odsto „pravih“ Fejsbuk prijatelja.
Nescafé 3u1 ovog leta testirao je „Fejsbuk prijateljstva“ koristeći „Nescafé 3u1 Frendomat“ – mašinu koja je nasumično birala Fejsbuk prijatelje, a fanovi su imali samo 24 sata da ih ubede da sa njima krenu na more. Jedini uslov za dobijanje nagrade jeste da aplikacija nasumično izabere dva prijatelja sa njihove liste.
„Od svih mojih Fejsbuk prijatelja „Nescafé 3u1 Frendomat“ je za mene odabrao Aleksandru i Bojanu. Aleksandra mi je drugarica iz osnovne škole i nisam je video već četiri godine, dok sam Bojanu upoznao 2012. godine u autobusu za Valjevo i nisam je video od tada“ objašnjava Ivan Marinković, jedan od dobitnika nagrade.
Nagradni konkurs je osmišljen tako da će nasumično izabrani prijatelji osvojiti letovanje samo ukoliko se svo troje slože i kažu „da“ odlasku na zajedničko besplatno letovanje.
„Da budem iskren, bio sam jako uzbuđen, imao sam osećaj kao da imam temperaturu i non stop sam šetao po kući. Nisam se nadao da će obe pristati da idemo neplanirano i zajedno, ali nadam se da ćemo se zaista lepo provesti i da ćemo imati vremena da i uživo ispijamo Nescafé 3u1 kafice, a ne samo da se dopisujemo preko Fejsbuka“, dodao je Ivan.
Nescafé 3u1 „Frendomat“ izabrao 13 pobednika, a organizovano je 39 putovanja za Fejsbuk prijatelje kojima će ovo biti jedinstvena prilika da i sami testiraju svoja prijateljstva i uživaju u letovanju koje za njih organizuje kompanija Nestlé.

Povezana vest:  Ulaznice za mjuzikl MAMMA MIA! u prodaji od 28.decembra