Jun je mesec AFIRMAcije kreativnosti
Članica jedne od najvećih mreža reklamnih agencija „Foot, Cone, Belding“, beogradska FCB AFIRMA predstavila je danas u hotelu Square Nine svoj novi imidž, inspirisan činjenicom da nas okružuje svet stvoren od širokog spektra najrazličitijih boja. Tim povodom, a u slavu AFIRMAcije kreativnosti, ova agencija je tokom juna organizovala niz akcija kojima želi da podstakne kreativno razmišljanje kod naših sugrađana različitih uzrasta i omogući im da u širokom spektru boja prepoznaju one koje baš njima odgovaraju.
Vođena ovom idejom, FCB AFIRMA je predškolskoj ustanovi „Dečiji dani“ na opštini Stari grad obezbedila specijalnu peć za pečenje gline, kao i specijalnu šarenu glinu kako bi mališani na najlepši mogući način, kroz dečju igru, mogli da puste mašti na volju i razvijaju kreativnost. Takođe, dečiji dani u ovim vrtićima će biti lepši zbog novih nadrstrešnica za dečije radionice na otvorenom koje će zahvaljujući FCB AFIRMI uskoro biti postavljene. Istovremeno, ova agencija je deci bez roditeljskog staranja u Domu za decu i omladinu „Drinka Pavlović“ poklonila pijanino.
Prema rečima Dejana Nedića, izvršnog direktora agencije FCB AFIRMA, ova agencija je odlučila da se promeni globalno, ali da nešto korisno tim povodom učini i lokalno. „Vajanje, pečenje šarene gline ili sviranje klavira može nekom da deluje banalno ili uobičajeno, ali zapravo je izuzetno važno da na vreme ohrabrimo najmlađe da se kreativno izražavaju i razmišljaju van ograničenja. Ulažemo u njihov širi pogled na svet, a to ne može biti pogrešna investicija“, istakao je Nedić i posebno se zahvalio klijentima agencije, kompanijama Beiersdorf i Grand kafa, koji su dali veliki doprinos ovoj donaciji.
Sa uverenjem da će mališani uživati u nesvakidašnjem poklonu, agenciji FCB AFIRMA su se na donaciji zahvalili predstavnici predškolske ustanove „Dečiji dani“ i Doma za decu i omladinu „Drinka Pavlović“.
Tokom konferencije prisutnima su se obratili i Sebastijen Dekle, predsednik FCB Global za internacionalna tržišta, i Luiš Silva Dijaš, šef kreativnog odeljenja za evropsko tržište u „Foot, Cone, Belding“ mreži. Kako su u svom obraćanju istakli, inspiracija za novi logotip kompanije leži u različitim bojama svih njihovih lokalnih agencija širom sveta.
„FCB mreža broji 150 agencija širom sveta i svaka od tih agencija ima svoju originalnu boju. Naša mreža ih ujedinjuje u snažan globalni brend kakav je FCB.“ – zaključio je Silva.
U sklopu meseca AFIRMAcije kreativnosti, petog juna je u Profesorskoj sali Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Beogradu održano predavanje Mali svet zahteva velike ideje čuvenog Fredrika Herena, vodećeg švedskog autora i najcenjenijeg nordijskog govornika na svetu. Ovo predavanje omogućeno je u saradnji agencije FCB AFIRMA i Ambasade Kraljevine Švedske u Beogradu.
Osim predstavljanja učinjenog, tokom konferencije je najavljen i niz kreativnih radionica tokom kojih će FCB AFIRMA ugostiti ugledne čelnike FCB alijanse.
Kao najbolji primer kreativnosti mesec jun je zavrsen velikom žurkom održanom u restoranu Panta Rei gde su svi prijatelji kreativnosti I poznate licnosti iz javnog I biznis života puštali raznobojne lampione. Na taj način učinili su da nebo iznad keja na Dorćolu bude prošarano stotinama lampiona najrazličitijih boja koji su simbolično pušteni da oslobode kreativno razmišljanje i ohrabre ljude da odaberu boje od kojih će njihov svet biti sačinjen.