Sviramo odgovorno konzumiramo recikliramo

Budi zvezda Belgrade Beer Festa – Napravi selfie sa LIMENKOM

U susret ovogodišnjem Belgrade Beer Festu, Beogradska kulturna mreža i Ball Packaging Europe Belgrade organizuju od 1. do 14. avgusta on-line takmičenje pod nazivom #CANfie.
Kako dobre ideje uvek pronađu put, Belgrade Beer Festu je čast da je pokrenuo jednu pozitivnu on-line kampanju koja će imati odjeka u celom svetu. Naime, Ball Packaging Europe Belgrade, kao strateški partner festivala, će ovu akciju proširiti na sve zemlje u kojima ovaj sistem posluje.
#CANfie akcijom širiće se svest o značaju reciklaže, jer je limenka jedina ambalaža koja se 100% reciklira, a da pritom ne gubi na kvalitetu.
Svi zainteresovani, u periodu od 1. do 14. avgusta (do 23.30h) treba da postave fotografiju – selfie sa limenkom svog omiljenog brenda piva na našoj oficijelnoj facebook stranici (facebook.com/belgradebeerfest) ili na svom profilu sa obaveznim hashtagom #CANfie.
Šaljite nam najluđe, najkreativnije, najsmešnije, najlimenkastije fotke – sami ili sa društvom i zapamtite, u finale ulazi samo PIVSKI selfie sa LIMENKOM i hashtagom #CANfie.
Veliko finale i glasanje za najbolji #CANfie počinje u četvrtak 14. avgusta u 23.50h na našoj FB stranici, kada će se u posebnom albumu #CANfie naći 50 najboljih #CANfie fotografija. Glasanje će se odvijati do subote 16. avgusta (do 23.50h). Pobeđuje #CANfie sa najviše lajkova, a u nagradni fond, pored prvoplasiranog, ulaze i narednih 14 #CANfie-a sa najviše lajkova.
Imena dobitnika nagrada biće istaknuta na oficijelnom sajtu festivala, kao i na facebook-u i twitter-u festivala, u nedelju 17. avgusta u 15h, a organizator takmičenja će i lično kontaktirati dobitnike radi preuzimanja nagrada.
Tri prvoplasirana takmičara dobiće nagrade na glavnoj bini Beer Festa, u nedelju 17. avgusta u 22.15h – mobilni telefon, tablet računar i foto-aparat.
Pravila učestvovanja na #CANfie takmičenju i ukupan nagradni fond možete videti na oficijelnom sajtu festivala www.belgradebeerfest.com na stranici Takmičenja!

Povezana vest:  Lancôme predstavio Idôle, ženstveni miris za novu generaciju