Najviše prenetih fiksnih brojeva u SBB
Tokom septembra ubedljivo najveći procenat, 89 odsto korisnika, od onih koji su prenosili svoj fiksni broj, to je učinilo u kompaniju SBB, deo Junajted grupe, u čiju mrežu je od ukupno prenetih brojeva fiksne telefonije prešlo 94 odsto, saopštila je Junajted grupa pozivajući se na podatke Republičke agnecije za elektonske komunikacije (RATEL).
Kompanije SBB, KDS, JET TV i Beogrid, izazivaju najveće interesovanje korisnika od početka liberalizacije fiksne telefonije, a zanimljivo je da nijedan njihov korisnik nije preneo svoj broj u mrezyu drugog operatera, navedeno je u saopštenju Junajted grupe.
Za pretplatu od samo 390 dinara korisnici SBB, KDS, JET TV ili Beogrid telefonije svakog meseca dobijaju i 100 minuta ukljucenih u pretplatu za razgovore ka svim fiksnim brojevima drugih operatera u Srbiji i u jos preko 70 zemalja. Korisnici digitalnih Trio paketa dobijaju 200 minuta fiksne telefonije ukljucenih u pretplatu, napominju u Junajted grupi.
Nakon isteka ovih minuta, razgovore u okviru fiksne telefonije u Srbiji, bili oni u toku dana ili noci, gradski ili međugradski, plaćaće jedan dinar po minuti, saopštila je Junajted grupa.
Obezbeđeni su i besplatni razgovori između SBB, KDS, JET TV i Beograd korisnika. Kako United grupa posluje i u regionu, omoguceni su i besplatni pozivi ka Telemać mrezama u Sloveniji i Bosni i Hercegovini, kao i Total TV mrezi u Hrvatskoj i NetTV Plus brojevima bilo gde u celom svetu.
SBB, KDS, JET TV i Beogrid svojim korisnicima nude uslugu digitalne fiksne telefonije, koju u svetu koristi preko sto miliona domaćinstava, koja omogućava besplatno koriscenje svih naprednih funkcija kao sto su identifikacija broja, poziv na cekanju, brzo biranje, preusmeravanje poziva i govorna posta.
Najveći broj domacinstava odlucuje se da fiksnu telefoniju uzme u okviru digitalnih Trio paketa sa D3 digitalnom televizijom i kablovskim internetom i na taj način poveže sve telekomunikacione usluge, što je trend svuda u svetu jer omogućava značajne uštede, bogatiju ponudu, jedan mesečni račun i jedan broj kontakt centra za sva pitanja.
Usluga prenosa broja je potpuno besplatna, a sama procedura podnošenja zahteva je svedena na jedan korak i moze se obaviti pozivanjem Korisnickog centra ili dolaskom u bilo koju poslovnicu, navedeno je u saopštenju.