Bazar mama preduzetnica u Delta Cityju
Više od 30 mama preduzetnica predstaviće svoje kompanije i proizvode na izložbeno-prodajnoj manifestaciji „Bazar mama preduzetnica“, u nedelju, 12. oktobra, u atrijumu Delta Cityja. Kolači, igračke, garderoba, nakit, kozmetika, škole stranih jezika i baleta – samo su deo ponude mama preduzetnica u kojoj će posetioci šoping-mola imati priliku da uživaju.
Udruženje građana „Centar za mame“, u saradnji sa Delta City-jem, organizuje Bazar u cilju predstavljanja mama preduzetnica, kao i da im se omogući bolje međusobno povezivanje i napredovanje, ali da se osnaže i neke nove mame da preuzmu inicijativu i pokrenu sopstveni biznis.
„Potrebna je velika hrabrost da se započne sopstveni posao, ali mame je oduvek krasila ta osobina. Bazar slavi upravo tu hrabrost i povezuje i podržava preduzetnice u svim fazama njihovog poslovanja.“ – ističe Jovana Ružičić, direktorka Udruženja građana „Centar za mame“ i dodaje da će posetioci Delta City-ja imati priliku da upoznaju i porazgovaraju sa mamama preduzetnicama, ali i da iz prve ruke čuju šta ih je motivisalo da pokrenu sopsteni biznis, kao i na koje su prepreke i izazove nailazile.
Svi posetioci Delta City-ja imaće priliku da posete izložbeno-prodajni Bazar od 10 do 22 sata.
Neke od zanimljivih priča mama preduzetnica…
„Sećam se još uvek osećaja kada sam odlučila da postanem mama preduzetnica. Tog dana sam trebala da potpišem ugovor za novi posao. Bila sam presrećna što su izabrali baš mene. Sara, moja dvomesečna beba, i tata su me čekali u obližnjem parku. U kompaniji su mi tražili su još nekoliko ličnih podataka za formural i izgleda da je reč „dete“ bila suvišna. Bila sam zbunjena, istovremeno ponosna i tužna… sve dok nisam videla malu Saru i čula njen „gue“ što me je podstaklo da osnujem svoju firmu.“ – priseća se Bojana Vujaklija, jedna od osnivača „Creatrixa“ – Centra kreativnih radionica na srpskom i italijanskom jeziku.
„Motivacija za pokretanje sopstvenog posla stvorila se iz činjenice da u Srbiji mlada žena i majka male dece nije najpoželjniji profil radnika. Iako je ljubav prema kulinarstvu presudna, okidač je bio gubitak prethodnog posla. Kao magistarka slikarstva, nisam imala puno mogućnosti za zaposlenje, pa sam tako odlučila da se oslonim na sebe, svoje ruke i ono što volim i znam da radim.“ – kaže Ivana Bojović-Šević, vlasnica male manufakture „Fini“ koja se bavi proizvodnjom najfinijih poslastica od visokokvalitetnih sastojaka.
„U septembru 2008. godine rodila sam devojčicu Zaru i tada nisam ni pomislila šta će se sve njenim rođenjem promeniti u mom životu. Kao i svaka mama istraživala sam šta je najbolje i najzdravije za moju bebu i otkrila pelene od bambusa. Posle dva meseca pokušaja da ih kupim preko interneta suprug je došao na ideju da sami počnemo da ih pravimo. Pozvala sam kumu Violetu da mi se pridruži i danas se zvanično predstavljamo kao dve lude žene koje su dovele pelene od bambusa u Srbiju.“ – sa ponosom ističe Sonja Dakić, kreatirka „DajDaj“ pelena. Firmu pored Sonje i Violete čine i žene koje su ostale bez posla u srpskim fabrikama tekstila i posle svega se našle na ulici.