Barbie

Ubrzan pad prodaje Barbika na 21 odsto

Prodaja lutaka „Barbi“ u trećem tromesečju ove godine smanjena je 21 odsto na godišnjem nivou i tako znatno ubrazala pad u odnosu na drugo tromesečje kad je prodato 15 odsto manje nego u istom periodu 2013. godine.
Kako je saopštio proizvođač igračaka Matel, ukupna prodaja njegovih brendova za devojčice i dečake (Girls & Boys Brands) od jula do septembra je smanjena 11 odsto, na 1,32 milijarde dolara, preneo je Tas.
Prodaja drugih brendova igračaka za devojčice Matel povećana je jedan odsto, uglavnom zahvaljujući „Dizni princezi“ i lutkama serije „Ever After High“, dok su lutke „Monster High“ pretrpele pad.
Prodaja Matela pada četvrto tromesečje za redom i u tom periodu smanjena je ukupno osam odsto, na 2,02 milijarde dolara.

Povezana vest:  Dr Feelgood održao predavanje o zdravom životu