FASHION COMPANY pressTREĆE VEČE 36. PERWOLL FASHION WEEKA
Novi dizajneri, švedski dizajneri i Jeansomania

Treće veče 36. Perwoll Fashion Week-a počelo je tradicionalnim programom Novi dizajneri, gde su se predstavile tri mlade dizajnerke: Milica Vukadinović, PETI – The house of Elena Peti i Lepa Couture.
Milica Vukadinović predstavila je kolekciju HAIDUK za sezonu proleće/leto 2015. HAIDUK simboliše tela i duh „dečaka“ stasalih na gradskim ulicama. Oni su istovremeno mračni i stylish, banditi i vitezovi. Materijali i forme u ovoj kolekciji odražavaju samu esenciju duha HAIDUK momaka. Crno kao preovladavajuća boja referira na snagu i odlučnost, dok svetlucavi najloni, mreže i čvrsti keper oslikavaju različite aspekte HAIDUKove ličnosti.
Kolekcija Peti – The House of Elena Peti, pod nazivom „Tea at Five“ sadrži zanimljive kombinacije materijala koji su različiti po svojoj strukturi i poreklu. Sjaj-mat svila-koža, čupavo-glatko uspešno koegzistiraju naglašavajući žensku figuru.
„Tea at Five“ je u poređenju sa prethodnom kolekcijom Elene Peti, „In Bloom“, nosivija u svakodnevnim situacijama ali isto tako ženstvena luksuzna, bogata bojama i zahtevna u svojoj izradi. Boje kao što su teget, bakarno-braon, roze, sivu, lavandu, bež i crnu dizajnerka smešta u savremeno društvo , grad u neke ženske priče koje se mogu čuti samo na čajanci u pet!

Povezana vest:  Krunisanje Mis Amerike u senci izvinjenja za skandal sa Vanesom Vilijams iz 1984. godine

Novu kolekciju pod nazivom “Royal“, prikazala je i kreatorka Lepa Danojević – LEPA Couture. Karakterišu je raskošni materijali, a jednostavni krojevi. Naglaseni struk i izrazeni izrezi osnovna su obelezja novih kreacija koje ce istaci seksepil i glamur koji svaka žena nosi u sebi. Kolekcija sadrži dvadeset modela, a dominiraju midi dužina, slepovi i materijali bogati kristalima. Od boja dizajnerka je koristila najviše zlatnu, srebrnu, petrolej zelenu, koralnu I tirkiznu, uz večne boje – crnu i belu.

Švedska kao zemlja partner 36. Perwoll Fashion Weeka, imala je poseban program i predstavila tri dizajnera.
Mina Palmkvist predstavila je kolekciju “Intimately Social“. Kolekcija je grafička, modeli su obeleženi crnim strelicama koje ciljaju na savršeno čvrsto i mlado telo. Komadi odeće su grubo sečeni, neobrađenih ivica kao da su direktno nacrtani na onome ko ih nosi. Zanimljivo je da su šminka i frizura inspirisane paparaci slikama Britni, na kojima se slučajno vide umeci u kosi. Tim stajlingom dizajnerka pruža podršku svim ženama na javnoj sceni koje su u centru pažnje i koje ljudi neprestano uznemiruju.
Sa ovim vidljivim pukotinama, eksplozijom lepljivog balona pink žvake i ukrojenim detaljima, dizajnerka želi da gurnete preko ivice sva vaša očekivanja.

Povezana vest:  Leto na Havaianas način

Hampus Bergren predstavio je kolekciju inspirisanu odećom mačevalaca i zaštitnom garderobom koju nose. Hampus kreira svojevrsan kolaž na telu i igra se sa otkrivanjem kože. Veoma bitan moment u kreiranju kolekcije bio je rad sa materijalima jer su ivice zahtevale specijalnu obradu da bi se stvorio pokret i drapiranje. Želeo je da stvori komade koje će svako želeti dugo da zadrži jer je veoma bitno kreirati garderobu koja se lako uklapa sa postojećim stvarima.
Hampus Berggren je švedski dizajner koji je studirao na čuvenom Sent Martins koledžu gde je diplomirao. U februaru 2013 prikazao je svoju diplomsku kolekciju na Londonskoj nedelji mode. Tokom studiranja praksu je obavljao za čuvene modne kuće Lanvin, Balenciaga i Alexander McQueen.

Sonja Jocić je naša dizajnerka koja je završila studije u Šveskoj. “Lucidni san“ je naziv njene kolekcije, a sam projekat je povezan sa Sonjinim master projektom pod nazivom „San i java „, istraživanje o granici između stanja svesti, metoda refleksije, ponavljanja i izduzivanja odevnih formi. Polazeći od sopstvenog stava i odevnog stila, istraživanja psiholoških, naučnih i istorijskih aspekata, ona je ispitivala granicu između sna i jave. Lucidni san ispituje razliku nosivog i eksperimentalnog, dvojnost funkcionalnog i nefunkcionalnog, crnog i belog. Dizajnerka je koristila netradicionalne materijale u funkcionalnom obliku odevnog predmeta i obratno i igrala sa logičnim i nelogičnim kontrastnim oblicima. Materijali koji dominiraju kolekcijom su: kruti vinil nasuprot glatkoj svili, elastične trake, pamuk ,poliester i viskoza.

Povezana vest:  Specijalna ponuda- Eucerin® Q10 ACTIVE linija - POBEDITE PRVE BORE!

Finale revijskog dela Nedelje mode rezervisano je bilo za program Jeansomania, Jeans & Dance – reviju brendova iz portfolija Fashion Company – Guess, Levi’s, Replay, Scotch&Soda Amsterdam Blaw i Diesel. Revija je imala atraktivne plesne tačke grupe Milana Gromilića. Aktuelna kolekcija brenda GUESS inspirisana je istorijom i muzikom hip prestonice Tenesi. Legendarni LEVI’S® 501® Jeans, vestern košulja i kamiondžijska jakna —nastavljaju da oblikuju moderni dress code i u sezoni jesen/zima 2014. Italijanski premium brend REPLAY ima dve teme dominantne u novoj kolekciji – Biker i Romantic army. Holandski brend Scotch&Soda ostaje dosledan hipsterskoj nonšalanciji, dominantnim country & rock trendom sezone. Najsmeliji denim brend današnjice DIESEL zahvaljujući maštovitom pristupu modnog maga Nikole Formiketija prikazuje MIX rokerskog, bajkerskog i militari stila.