NESTLÉ SLADOLEDI OD ČOKOLADE I VANILE PROTIV KIŠOVITOG LETA
Ljubitelji sladoleda su ove godine prkosili varljivom letu i mnogobrojnim kišnim danima, uživajući u svojoj omiljenoj poslastici. Prema podacima Hidro-meteorološkog zavoda Srbije, jul 2014. u Srbiji je bio „kišan do ekstremno kišan“, a u Beogradu najkišovitiji jul u istoriji. Sezonu sladoleda, koja traje od početka marta do kraja avgusta, obeležilo je čak 86 kišnih dana, što je više od pola sezone. Uprkos vremenskim neprilikama, kompanija Nestlé je iz svoje fabrike u Staroj Pazovi ove godine na tržište Evrope izvezla više od tri miliona litara različitih sladoleda.
Ovog leta, među ljubiteljima sladoleda u Srbiji, su već tradicionalno najpopularniji bili ukusi čokolade i vanile, a zatim i jagode. Veliki uspeh postignut je sa Nestlé Best Double sladoledom, koji je spojio ova tri omiljena ukusa i na taj način direktno odgovorio na želje potrošača u regionu. Najviše poklonika ove hladne poslastice biralo je HIT sladolede, od kojih je Chocomania bila izbor broj jedan.
Početak sezone sladoleda obeležen je akcijom „SladoleDan“ u aprilu, kada je Nestlé ljubiteljima ove poslastice podelio 20.000 sladoleda, a potom nastavio promotivne aktivnosti tokom cele sezone, kako bi nagradio verne potrošače. Najveća aktivacija kompanije ove godine bila je sniženje cena sladoleda, čime je obradovala sve ljubitelje sladoleda.
Kako bi se zadržala konkurentnost na tržištu, u proizvodnji sladoleda inovativnost je neophodna. Dobro osmišljene inovacije, koje pružaju potrošačima upravo ono što im treba, žive dugo i šire se na ostala tržišta. Dobar primer je sladoled Pirulo Watermelon, popularna Lubenica, koja je kreirana i proizvedena u Srbiji, a osvojila je i evropsko tržište.
Ovog leta, među ljubiteljima sladoleda u Srbiji, su već tradicionalno najpopularniji bili ukusi čokolade i vanile, a zatim i jagode. Veliki uspeh postignut je sa Nestlé Best Double sladoledom, koji je spojio ova tri omiljena ukusa i na taj način direktno odgovorio na želje potrošača u regionu. Najviše poklonika ove hladne poslastice biralo je HIT sladolede, od kojih je Chocomania bila izbor broj jedan.
Početak sezone sladoleda obeležen je akcijom „SladoleDan“ u aprilu, kada je Nestlé ljubiteljima ove poslastice podelio 20.000 sladoleda, a potom nastavio promotivne aktivnosti tokom cele sezone, kako bi nagradio verne potrošače. Najveća aktivacija kompanije ove godine bila je sniženje cena sladoleda, čime je obradovala sve ljubitelje sladoleda.
Kako bi se zadržala konkurentnost na tržištu, u proizvodnji sladoleda inovativnost je neophodna. Dobro osmišljene inovacije, koje pružaju potrošačima upravo ono što im treba, žive dugo i šire se na ostala tržišta. Dobar primer je sladoled Pirulo Watermelon, popularna Lubenica, koja je kreirana i proizvedena u Srbiji, a osvojila je i evropsko tržište.