heineken spectre

Budite učesnik prvog selfija iz svemira

U okviru svoje globalne kampanje „Spektra“, koja prati najnoviju avanturu Džejmsa Bonda, kompanija Heineken® pokrenula je projekat „Spajfi“ (Spyfie) u kome će još jednom pomeriti granice moderne tehnologije i napraviti prvi selfi iz svemira. Tim povodom brend Heineken® će najkreativnijeg fana filmova o čuvenom agentu 007 iz naše zemlje obradovati putovanjem u Sjedinjene Države i učešćem u fotografisanju ovog nesvakidašnjeg selfija.

Povezana vest:  Druga Noć istraživača 23. septembra u Beogradu, Novom Sadu, Zrenjaninu i Subotici!

Svi koji žele da uđu u konkurenciju za ovo putovanje treba da izaberu predmete koje bi sa sobom poneli u misiju poput Bondove, fotografišu ih i fotografiju postave na svoj Instagram profil ili Facebook profil kompanije Heineken® https://www.facebook.com/heineken sa hashtag-ovima #spyfie i #RS. Autor fotografije sa najinteresantnijim izborom špijunske opreme prema oceni specijalnog Heineken® žirija biće nagrađen putovanjem u Las Vegas na događaj „Spyfie“. Konkurs je otvoren do 11. oktobra 2015. a više detalja i sva pravila možete da pročitate na http://www.heineken.com/rs/disclaimer.aspx.

Povezana vest:  KOMPANIJA TELEKOM SRBIJA DONIRALA SREDSTVA ŠKOLI ZA DECU SA SMETNJAMA U RAZVOJU „RADIVOJ POPOVIĆ" IZ ZEMUNA

Projekat „Spyfie“ pokrenut je u saradnji sa timom „Urthecast“, a selfi će biti zabeležen na ultra HD fotografiji kamerom postavljenom na satelit Deimos koji je u orbiti na 600 km iznad Zemlje. Eksperimentalnim projektom „Spyfie“ Heineken® želi da doprinese da fanovi zaista osete deo atmosfere uzbudljivog sveta Džejmsa Bonda.