BOND TheChase MoviePoster logos

Završen konkurs kompanije Heineken za fanove Džejmsa Bonda, izabran učesnik prvog selfija iz svemira

Marko Đurić iz Beograda učestvovaće u fotografisanju prvog selfija iz svemira u Las Vegasu (SAD). Njegova fotografija izabrana je za najkreativniju na Instagram i Facebook konkursu koji je organizovala kompanija Heineken u okviru svoje globalne kampanje „Spektra“. Zahvaljujući svojoj originalnoj „špijunskoj opremi“ Marko Đurić će zajedno sa pobednicima konkursa iz celog sveta prisustvovati ovom nesvakidašnjem događaju namenjenom fanovima filmova o Džejmsu Bondu.

Povezana vest:  Ana Ivanović i Aleksandar Saša Đoršević nastavljaju saradnju sa UNICEF-om kao nacionalni ambasadori

„U nameri da fanovima filmova zaista prenese deo atmosfere uzbudljivog sveta Džejmsa Bonda, Heineken® je u saradnji sa timom „Urthecast“ pokrenuo projekat „Spyfie“. Kamerom postavljenom na satelit koji se nalazi u zemljinoj orbiti svi nagrađeni fanovi biće uslikani, a fotografija će im biti prosleđena kako bi mogli da je podele na svojim profilima na društvenim mrežama“, rekla je Sofija Eftimovski Božović, brend menadžerka Heineken®-a i dodala: „Bilo je veoma teško izabrati pobednika konkursa jer su sve fotografije zaista bile zanimljive i želim da se zahvalim svima koji su učestvovali i obogatili ovaj konkurs svojim sjajnim predlozima.“

Povezana vest:  CVC Kepital kupuje nemački parfimerijski lanac Daglas

Događaj „Spyfie“ biće održan u pustinji Nevade, u blizini Las Vegasa, neposredno pred premijeru novog filma „Spektra“. Pored toga što će učestvovati u snimanju prvog selfija iz svemira, pobednici Heineken® konkursa biće u prilici da prisustvuju premijeri filma, ali i i da dožive dožive i mnoga druga iznenađenja u gradu koji je poznat kao svetska prestonica zabave i noćnog života.

Povezana vest:  Nova humanitarna akcija Naomi Kembel