hero image

Inovacije iz kompanije adidas

Kompanija adidas nastavlja sa inovacijama i razvija proizvode koji doprinose očuvanju životne sredine i razvija revolucionarnu tehnologiju proizvodnje koja pomera sve dosadašnje granice.
Javnost u Nemačkoj danas je na kratko mogla da zaviri u budućnost proizvodnje preko adidas pilot projekta SPEEDFACTORY kroz koji je prikazana potpuno automatizovana izrada sportske opreme sa performansama visokog kvaliteta u najkraćem vremenskom roku.
Dan ranije na zasedanju globalnog klimatskog samita COP21 u Parizu, adidas i udruženje Parley for the Oceans predstavili su inovativni koncept obuće od materijala nastalih od plastičnog otpada iz okeana sa 3D štampom, koje će adidas koristiti u izradi svojih proizvoda.

adidas 1-dec 2015

SPEEDFACTORY projekat obuhvata inteligentne robotske tehnologije koje ne samo da nude sjajan kvalitet performansi, već patikama pružaju i jedinstven dizajn. Pilot fabriku adidas gradi u Ansbahu, a prvi koncept od 500 pari patika za trčanje javnosti će biti prikazan u prvoj polovini 2016. godine. Serijska proizvodnja i plasman na tržište kupcima biće omogućeni u skorijoj budućnosti kako bi svaki potrošač u svom gradu mogao da kupi ono što želi, kada želi i brže nego ikada. Osim što će brže izlaziti u susret potrebama kupaca, mreža SPEEDFACTORY će u značajnoj meri pozitivno uticati na okruženje smanjivanjem emisije štetnih materija tokom transporta, dok će upotreba lepka biti drastično smanjena.

Povezana vest:  Studio za projektovanje kuhinja i dizajn eneterijera "LINEA CREATIVA" D.O.O.

„Projekat SPEEDFACTORY spaja dizajn i razvoj sportske opreme sa automatskim, decentralizovanim i fleksibilnim procesom proizvodnje. Ta fleksibilnost nam pruža mogućnost da budemo mnogo bliže tržištu i našim kupcima,“ istakao je Herbert Hajner, izvršni direktor adidas Grupe. „Mi smo, zapravo, tek počeli sa inovacijama kojima ćemo preskočiti prepreke koje nam diktiraju kako, gde i kada možemo da izrađujemo naše najkvalitetnije proizvode.“

Povezana vest:  Završen 52. Perwoll Fashion Week

adidas želi primerom da pokaže kako industrija može razmišljati i na način koji doprinosi očuvanju životne sredine i suzbijanju zagađivanja okeana plastičnim materijama.

„Sjajno je to što su svetski lideri postigli sporazum, ali ne bi trebalo da dozvolimo da nam neko govori kada da uradimo pravu stvar. Industrija ne može više da priušti to čekanje na uputstva. U saradnji sa mrežom Parley for the Oceans bacili smo se na posao i stvorili nove održive materijale i inovacije za sportiste. Srednji đon od plastike iz okeana sa 3D štampom pravi je primer naše želje da postavimo nove standarde u industriji ukoliko preispitamo razloge postojanja onoga što stvaramo“, rekao je Erik Lidke, član izvršnog odbora adidas Group zadužen za globalne brendove. „Želimo da okupimo sve iz industrije i zajedno nađemo održiva rešenja za velike svetske probleme“.

Povezana vest:  Henkel povećao profit zahvaljujući deterdžentima

Inovativni koncept patike ogleda se u gornjem sloju izrađenom od otpadnog plastičnog materijala iz okeana i srednjeg sloja štampanog 3D tehnikom od recikliranog poliestera i materijala za izradu ribarskih mreža.

adidas Grupa će postepeno izbacivati iz upotrebe plastične kese u svojim maloprodajnim objektima. Taj postupak je već u toku, a biće okončan do kraja prvog kvartala 2016. godine.
Više o tome na linku http://blog.adidas-group.com/2015/04/actions-speak-louder-than-words-we-go-plastic-bag-free-in-our-stores/