Red Bull Can You Make It

Počinje glasanje za Red Bull Can You Make It?

Red Bull Can You Make It? prijave su završene, a glasanje na društvenim mrežama za najbolje timove je počelo i trajaće do 25. februara. Preko 3.000 timova, od kojih je čak 75 iz Srbije, predstavilo je sebe i svoju želju za avanturom u jednominutnom videu, u nadi da će postati deo avanture koju će pamtiti ceo život. Sada sve zavisi od publike, jer ona odlučuje ko će pakovati svoje torbe u aprilu i krenuti na epsko putovanje po Evropi.

Idite na www.redbullcanyoumakeit.com i pogledajte naporan rad, kreativnost i snimateljske veštine koje su udružili studenti širom sveta. Timovi se sada bore međusobno sa drugim timovima iz svoje zemlje za glasove na društvenim mrežama. Zapamtite, svaki Like se računa i na vama je da omogućite svom omiljenom timu da učestvuje u ovom avanturističkom putu.

Povezana vest:  Novogodišnja Moda za poneti // 16. 17. i 18. decembar od 17 do 22h

Glasovi publike odrediće 8 najboljih timova iz Srbije, a u poslednjoj fazi, panel sudija će odabrati dva najbolja tima koji će se naći među 164 timova iz celog sveta.

U slučaju da ste propustili da se prijavite na vreme za ovo nesvakidašnje takmičenje, partner Contiki stiže u pomoć i poziva vas da se prijavite kao njihov Wildcard. Prijavna faza za Contiki Tim je počela 18. januara, a završava se 21. februara. Idite na www.contiki.com/wildcard za sve detalje. Prijavljivanje za Wildcard je otvoreno za sve učesnike širom sveta starosti od 18 do 35 godina. Contiki će odabrati 3 osobe i one će ući direktno u takmičenje kao 165. tim.

Povezana vest:  Viktoriji i Dejvidu Bekamu će se ispuniti želja – devojčica stiže na leto!

Pratite dešavanje na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/events/1636547843273654/
Instagram: #canyoumakeit16

O Red Bull Can You Make It?
Red Bull Can You Make It? izaziva timove od po tri studenta da se uključe u životnu avanturu. U 2016. ukupno 165 timova iz više od 50 zemalja širom sveta će imati samo nedelju dana (od 12-19. aprila) da proputuju više od 1000km širom Evrope od jedne od pet početnih tačaka, do Finish linije u Parizu, koristeći samo Red Bull limenke kao valutu. Suđenje će se obaviti na osnovu tri faktora: Chekpoint izazovi, praćenje na društvenim mrežama i ispunjavanje zadataka sa „Avanturističke liste“. Pobednik neće biti prvi tim koji stigne do finiša, ono što se računa je putovanje i avantura kroz koju su prošli.

Povezana vest:  Umro Umberto Panini, kreator albuma samolepljivih sličica

PHOTO: Dirk Mathesius/Red Bull Content Pool