Beko FCB animacija

Beko pokreće kampanju Zvanični partner igre sa animiranim superzvezdama FK Barselone

Vodeći brend kućnih aparata, Beko, predstavlja novu kampanju Zvanični partner igre, u okviru koje će prikazati animirane likove fudbalskih superzvezda Barselone.
Svetske zvezde Lionel Mesi, Luis Suarez, Žerar Pike, Arda Turan i Mark-Andre ter Štegen, Nejmar Jr, Andreas Iniesta i Ivan Rakitić pojaviće se u novom kratkom filmu brenda Beko, premijum partnera FK Barselone, pored svojih jedinstvenih animacija.
Animirani igrači će se pojavljivati u reklamama, prodavnicama, na stadionu, na društvenim mrežama u stvarnom vremenu tokom El klasika (FK Barselona protiv FK Real Madrida 2. aprila, 2016), na digitalnim kanalima, kao i u medijima tokom sledećih meseci. Kampanja će fanovima pružiti prilike koje se ne mogu kupiti novcem, uključujući i priliku za igru na Kamp Nou stadionu.
Zvanični partner igre zasnovan je na spretnom, napadačkom fudbalu FK Barselone koji se igra sa slobodom i uživanjem i na terenu i van njega i stilu igre koji otelotvoruje istinski duh fudbala. Kao brend, Beko podržava ljude u njihovim užurbanim životima obezbeđujući im brže i efikasnije kućne aparate, dajući im više vremena i slobode da „igraju“ svakog dana u duhu FK Barselone. Zvanični partner igre deo je novog pozicioniranja brenda – Zvaničnog partnera vašeg svakog dana – koji utvrđuje Beko kao brend koji je istinski okrenut kupcima, u srcu svakodnevnog života pokazujući kako se ljudi mogu osloniti na Beko kao njihovog svakodnevnog partnera.
Tulin Karabuk, direktorka marketinga Beko Global-a, rekla je: „Kao što je FK Barselona oličenje duha igre i slobode, Zvanični partner igre je savršena poruka za nas da predstavimo naše vrednosti milionima fanova širom sveta. Želimo da stavimo osmeh na njihova lica i uključimo se sa njima u sport koji vole. Beko zna da svakog dana postoje ljudi kojima su potrebna rešenja za njihove užurbane i često neisplanirane živote. Zato smo se mi postarali da svi naši proizvodi budu napravljeni tako da zadovolje svakodnevne potrebe naših potrošača kako bismo im omogućili više vremena za igru.“
Frančesko Kalvo, glavni direktor prihoda FK Barselone, dodao je: „Mi smo oduševljeni što radimo sa našim partnerom, brendom Beko, na pokretanju ove kampanje. Angažovanje kao što je ovo pomaže nam da se povežemo sa našim fanovima širom sveta. FK Barselona ima tradiciju igranja sa osmehom, zabavnog stila napadačkog fudbala i dobijanja mečeva zahvaljujući veštini, tako da mislimo da ova nova kampanja brenda Beko veoma odgovara našem klubu.“

Povezana vest:  Poznati danski golman Peter Schmeichel, postao je Carlsbergov globalni ambasador za UEFA EURO 2012