Amstel nova kampanja 2016Jedan od najpoznatijih holandskih brendova piva, Amstel Premium Pilsener, predstavio je novu kampanju sa krovnim sloganom „Tvoji ljudi, tvoj Amstel“. Kampanja u prvi plan stavlja povezivanje sa najbližim prijateljima, podsećajući potrošače da, iako nas različite obaveze okupiraju tokom dana, treba da nađemo vreme koje ćemo provesti sa najbližim ljudima. Noseći slogan, kao i polazna osnova komunikacije, razvijeni su iz osnovne pozicije brenda Amstel Premium Pilsener koja je sumirana kroz poruku „ono što je zaista važno“. Kada odbacimo nevažne stvari, ono što nam ostaje na kraju dana jesu važni ljudi u našem životu.

Povezana vest:  Promocija: Politecnico di Milano u Beogradu

-Amstel Premium Pilsener je brend sa tradicijom od blizu 150 godina i njegova komunikacija prepoznatljiva je u celom svetu. Želja nam je da novom kampanjom brend dodatno približimo našim potrošačima, otkrivajući nova značenja vrednosti koje su potrošači navikli da vezuju za brend i podsećajući ih da ne bi trebalo da se zaboravi ono što nam je najvažnije u životu, a to su prijatelji – rekla je Sofija Eftimovski Božović, senior brend menadžerka i dodala: – Dugogodišnje iskustvo intenzivne komunikacije sa potrošačima govori nam da oni znaju da cene vreme koje provode sa prijateljima. Kao što ne postoji kompromis kada je u pitanju vrhunski kvalitet našeg piva, tako smatramo da ne treba da postoji kompromis kada je u pitanju odnos prema prijateljima i pravim vrednostima.

Povezana vest:  Regionalni Challenge Fond (RCF) izdvojio 14,5 miliona evra za 37 najuspešnijih projekata dualnog obrazovanja

Lansiranje kampanje pratiće i TV reklama koja je u potpunosti realizovana u domaćoj produkciji i snimljena na lokacijama u Srbiji. Pored TV reklame, kampanja će biti vidljiva i u štampanim, elektronskim i online medijima, kao i na društvenim mrežama.