Na međunarodnom Festivalu kreativnosti „Cannes Lions“ adidas Originals je za Future kampanju ove godine osvojio dva zlatna i dva bronzana Lava, što dovoljno govori o posvećenom radu ovog brenda koji prevazilazi granice industrije, kako bi se oblikovala kultura na drugačiji način.
Zlatni Lav za muziku u kategoriji Entertainment Lion for Music, koji se od ove godine dodeljuje prvi put, adidas Originals je dobio za najbolje partnerstvo muzike i brenda (Best Music/ Brand Partnership), dok je drugi zlatni Lav iz kategorije Filma osvojio za najbolju originalnu muziku (Best Use of Original Music).
Bronzani Lav iz kategorije Dizajna, ovaj prestižni brend je dobio za kreativno rešenje sa tri crte, a drugi za muzički video kao najbolju integraciju brenda (Best Brand/Product Integration).
Prema rečima predstavnika Festivala: „Lions Entertainment istražuje načine na koje talenat i storytelling mogu da učine da sadržaj postane kulturno prihvaćen. Otkrivaju probleme koji usporavaju napredak i slave rad pronalazeći način da idu napred. Lions Entertainment je novi događaj na Festivalu gde brendovi, agencije i kompanije iz sveta zabave mogu da se fokusiraju na stvaranje izvanrednog kreativnog rada zajedničkim snagama.“