Kako bi veliki broj zemalja povezala u jednu priču, kompanija Samsung je povodom početka Olimpijade 2016. godine, predstavila video pod nazivom „Himna“ koji veliča jedinstvo, istrajnost i borbu. Ovaj film vođen je idejom o prevazilaženju geografskih granica i kulturnih razlika kao i povezivanjem sportista iz različitih krajeva sveta.

„Dok pevaju jednu himnu, fanovi i sportisti širom sveta mogu da osete zajednički osećaj ponosa i jedinstva, što predstavlja sastavni deo duha Olimpijskih igara“, rekla je Janghi Li, izvršna potpredsednica za globalni marketing i poslove mobilne komunikacije u kompaniji Samsung. „Himna“ je simbol neprekidne težnje ka uklanjanju geografskih prepreka i ujedinjavaju sveta putem savremene tehnologije“, dodala je Janghi Li.

Povezana vest:  Zlatno priznanje UEPS-A za „Hajde da imamo vremena“ Grand kafe

Sport spaja ljude, a Olimpijske igre ih dodatno povezuju. Upravo ovaj momenat udruživanja je prikazan kroz Samsungovu „Himnu“ gde se nadovezuje stih za stihom himni različitih nacija. Putujući kroz razne delove sveta, uz zvuke mnogih nacionalnih himni, sportisti i njihovi fanovi grade priču o prijateljstvu i istrajnosti, zajedničkom napretku i postizanju velikih ciljeva.  Njihova borba je prikazana kroz živote šest svetski poznatih sportista koji dočaravaju duh Olimpijskih igara.

Povezana vest:  Po prvi put u Beogradu: “Originalni razgovori” sa menadžerima velikih kompanija

„Himna“ je nastavak svetske kampanje za Olimpijske igre u Riju 2016. godine kojom Samsung podstiče sportski duh i njihovu upornost da nikada ne odustaju od svojih ciljeva. Kampanja koja podržava najveće svetsko takmičenje je započela kratkim dokumentarnim filmom „Šansa za borbu“ koji prikazuje inspirativnu priču o četiri olimpijske nade iz različitih zemalja, koje se bore sa ograničenjima i teže da postignu istorijska dostignuća.

Povezana vest:  Proglašeni pobednici ovogodišnjeg konkursa „Oni su heroji“