Kompanije Coca-Cola HBC Srbija i METRO Cash & Carry Srbija donirale su obuću i školski pribor za sva 84 štićenika SOS Dečjeg sela i Zajednice mladih u Kraljevu. Ovom prilikom organizovano je i celodnevno druženje poznatih ličnosti i zaposlenih u kompanijama sa decom, SOS mamama i osobljem u Selu.

„Poklon paketi sa školskim priborom i obućom za početak nove školske godine koje su nam pripremile kompanije METRO Cash & Carry Srbija i Coca-Cola HBC Srbija veoma su obradovali i decu i nas. U Dečjem selu se trudimo da svakom detetu koje je smešteno kod nas, detinjstvo učinimo lepšim, brinemo o njihovom zdravlju, obrazovanju, pomažemo  da razviju svoje potencijale u skladu sa svojim mogućnostima. Posebno smo zahvalni što su obe kompanije odlučile da sa decom i ostalim stanovnicima Dečijeg sela provedu čitav dan u druženju kroz niz zajedničkih aktivnosti koje su osmislili i organizovali.“, izjavila je direktorka SOS Dečjeg sela Kraljevo Borka Lukić.

Povezana vest:  IPSOS studija otkriva: Kako su poslednji meseci uticali na naše fizičko stanje?

Celodnevno druženje sa mališanima iz SOS Dečjeg sela Kraljevo bilo je ispunjeno zajedničkim pripremanjem ručka sa članovima Juniorskog kluba kuvara Srbije, koje je predvodio mentor, rukovodilac METRO HoReCa centra Uroš Urošević i Minjom Bogdanovski, autorkom bloga „Minjina kuhinjica“, a bile su organizovane i igre bez granica u kojima su učestvovale i poznate ličnosti, dajući svesrdnu podršku ovoj inicijativi dveju kompanija.

„Verujemo da ova ustanova pruža izuzetan primer brige o deci kojoj je pomoć neophodna i zbog toga smo sa našim dugogodišnjim partnerima iz METRO-a želeli da, pored donacije stvari za koje znamo da su deci neophodne, priredimo i zanimljivo celodnevno druženje koje ćemo i mi zajedno sa decom pamtiti. Pored toga što je posvećenost zajednicama u kojima poslujemo jedan od postulata poslovanja Coca-Cola HBC Srbija, volonterske akcije su nam posebno važne jer na taj način dajemo doprinos i kao pojedinci.“ izjavio je Dragan Lupšić, direktor za komunikacije i pravne poslove u Coca-Cola HBC Srbija, nakon obilaska SOS sela.

Povezana vest:  Obeležavanje Međunarodnog dana dece obolele od raka u Stadionu

„Briga o deci nam je izuzetno važna, a METRO Cash & Carry Srbija kao društveno odgovorna kompanija uvek u centar pažnje stavlja upravo njih. Ovo je samo jedna u nizu humanitarnih aktivnosti koje tokom godine organizujemo sa našim partnerima, jer samo tako možemo da pokrenemo i ostale, da nam se priključe i da zajedničkim snagama uradimo nešto za decu i zajednicu u kojoj živimo. Pored toga, ovaj put smo želeli da obradujemo i SOS mame, koje svakodnevno, predano, vode računa o ovoj deci. Iskoristili smo priliku da se i njima zahvalimo, motivišemo ih i damo pravi podstrek u podizanju novih generacija.“ rekla je Andrea Radonjić, rukovodilac za odnose sa javnošću i korporativnih komunikacija.

Povezana vest:  Osmomartovski „Katapult“ u Delta Cityju

Nakon druženja sa decom, uručeni su poklon paketi za decu i pokloni iznenađenja za SOS mame, od strane svih prisutnih okarakterisane i kao „Mame heroji“.