Danski proizvođač igračaka Lego saopštio je danas da se više neće reklamirati britanskom listu „Dejli mejl“ nakon pokretanja kampanje koja poziva velike kompanije da prestanu da finansiraju „mržnju“.
Kampanja „Stop finansiranju mržnje“ koja dobija sve veću podršku na društvenih mrežama ima za cilj da suzbije „kulturu mržnje, demonizacije i podela koja truje politički diskurs, prenosi AFP.
Aktivisti kampanje pozvali su velike kompanije da se ne oglašavaju u britanskim listovima kao što su „Dejli mejl“, „San“ i „Dejli ekspres“ odnosno da ne finansiraju „mržnju“.
Te novine, kako su naveli, „stvaraju nepoverenje prema strancima“ i krive imigrante za sve“.
„Ugovor sa Dejli mejlom je istekao i nemamo planove za promotivne aktivnosti sa ovim listom u doglednoj budućnosti“, naveo je Lego najpre na Tviteru da bi potom tu odluku potvrdio zvaničnim saopštenjem.

Povezana vest:  Beč: kada Grad postavlja ptičja gnezda