Jedan od najpopularnijih gejmera u Srbiji, Bogdan Lalović, poznatiji kao Serbian Games BL,  bio je gost Shopping  centra Karaburma u subotu 3. decembra,  gde je proveo celo posle podne u druženju  sa nekoliko stotina dečaka i devojčica koji su došli da odmere snage sa njim igrajući FIFA. U sjajnoj atmosferi renoviranog SCK stotine posetilaca je strpljivo čekalo na autogram, fotografisanje, a oni  najbrži su bili u prilici i da odigraju po nekoliko minuta na Soniju sa popularnim gejmerom koji na svom YouTube kanalu ima neverovatnih 600.000 pratilaca.

Serbian je izabrao Real Madrid, a njegovi „protivnici“ su bili u dresu Barselone, s obzirom na to da se baš u tim momentima igrao pravi „El Clasico“ derbi na stadionu Kamp Nou. Druženje je trajalo puna dva sata, na oduševljenje mališana.

Povezana vest:  Novi distributivni centar kompanije dm drogeriemarkt d.o.o., tim povodom 15% na celokupnu kupovinu u dm drogerijama

U Shopping centru Karaburma je bio odličan provod. Ja se uvek radujem druženju sa fanovima, a danas sam ponesen sjajnom atmosferom i ovolikom broju ljudi, baš uživao. Moram još jednom da istaknem da sam zadivljen umećem mladih gejmera, a da ću se potruditi ponovo da dođem u SCK, i da na miru obiđem radnje jer ima zaista odličnih stvari” – rekao je Lalović.

Pod sloganom “Nova godina – nova priča” Shoping centar Karaburma ulazi u 2017. godinu renoviran, moderniji i osvežen novim sadržajima namenjenim zabavi cele porodice. Druženje sa Serbianom bila je samo uvertira u ono što posetioce SCK očekuje u narednom periodu. Pre svega, 10. decembra sa gostima Shopping centra Karaburma družiće se popularna mlada pevačica Sara Jo, a 24. decembra stiže Vesna Dedić, poznata novinarka, voditeljka i spisateljica.

Povezana vest:  Black’n’Easy vas vodi u Amsterdam - AVANTURA KOJA NE POZNAJE GRANICE

“ Shopping centar Karaburma otvorio je vrata svojim posetiocima i iznenadio ih novim ruhom, ali nismo se tu zaustavili, već ćemo tokom narednog perioda ponuditi i niz zabavnih sadržaja. Već sledeće subote pripremamo novo iznenađenje i zaista smo se trudili da u odabiru sadržaja zadovoljimo sve ukuse i tako okupimo porodicu na jednom mestu”, rekao je Ivan Raičević, direktor Shopping centra Karaburma.

Povezana vest:  Obeležen Svetski dan dece obolele od raka

Direktor SCK je dodao da je politika Centra i dalje da okuplja brendove koji imaju pristupačne cene i da se i na taj način približi svojim potrošačima.

Shopping centra Karaburma, je renovirao prostor površine 5.000 m2, proširio ponudu novim radnjama, kao što su Gigatron, Trefolino, knjižara Vulkan, Svilanit i druge. SCK karakteriše odlična ponuda internacionalnih i regionalnih brendova kao što su C&A, Roda, DM drogerija, Forma Ideale, Takko, Sport vision, JYSK, Deichmann, kao i mnogi drugi. Svi posetioci imaju na raspolaganju besplatan parking sa kapacitetom za više od 450 vozila.