Da li ste znali da u poslednjih nekoliko godina svest naših kupaca raste i da trend zdrave ishrane postaje sve prisutniji? Prema istraživanju agencije Nielsen, potrošačima je važno da hrana koju konzumiraju bude kvalitetna i zdrava.

Zdrava i organik hrana je sve dostupnija, što olakšava njenu svakodnevnu konzumaciju bez obzira na trku sa vremenom. Tako možemo pazariti organik proizvode, bezglutensku, dijetetsku, makrobiotičku i posnu hranu za poneti. Osim toga, ovakva ishrana više nije skupa, jer su na raspolaganju rinfuz proizvodi, odnosno organik proizvodi na meru koji imaju niže cene od pakovanih.

Povezana vest:  Počeo prvi Festival dečjeg zdravlja u Beogradu

U prilog ovom trendu govori i to da je danas i kod nas moguće videti edukovano osoblje u prodavnicama. Stručna pomoć nutricionista prilikom odabira namirnica je od izuzetnog značaja, naročito za potrošače koji nisu imali priliku da koriste organik hranu.

Ovi proizvodi se po svojstvima i nutritivnim karakteristikama razlikuju od konvencionalno gajenih proizvoda, što ih čini idealnim za ishranu koja omogućava normalno i zdravo funkcionisanje organizma. Organik proizvodi se uzgajaju na netretiranom zemljištu, u ekološkim uslovima i bez štetnih i genetski modifikovanih sastojaka.

Povezana vest:  Jun je mesec AFIRMAcije kreativnosti

Ovakve potrebe tržišta su ključan razlog zbog kojeg je strategijom razvoja definisano da bi Srbija do 2025. godine trebala da ima bar pet odsto površina pod organskom poljoprivrednom proizvodnjom, a povratak zdravoj ishrani je svakako jedan od ključnih koraka ka poboljšanju zdravstvenog stanja stanovništva.

Razvoj zdravih i organik proizvoda u Srbiji nimalo ne zaostaje za trendovima iz celog sveta, a budući da smo zemlja sa velikim poljoprivrednim potencijalima, sva je prilika da će tako i ostati.

Povezana vest:  Snaga Amazonije za negu zrele kože