Kompanija Triple Jump, franšizni partner brenda Lindex u Srbiji, treću godinu za redom sarađuje sa Institutom za onkologiju i radiologiju Srbije. U periodu od 19. oktobra do 1. novembra, Lindex će donirati 10 posto prihoda od prodaje kompletnog asortimana sa odeljenja žena i veša, Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije.

„Borba protiv raka dojke je važan deo Lindexove društvene odgovornosti koja je tokom godina doprinela finansiranju istraživanja raka i povećanju svesti o bolesti. Veoma smo ponosni da smo prošlih godina imali izuzetno pozitivne reakcije kupaca koji su pokazali veliku posvećenost, što je jasan dokaz da je naša inicijativa dobrodošla. Ove godine, u to ime i u znak podrške svim ženama, Lindex je predstavio i novu „Pink“ kolekciju koja između ostalog sadrži i rafinirani modni brushalter sa protezom.“, izjavila je Jelena Zorica, brend menadžerka Lindex-a u Srbiji.

Povezana vest:  Pad popularnosti Kim Kardašijan i njenog rijalitija

Na događaju posvećenom predstavljanju saradnje brenda Lindex i Instituta za onkologiju i radiologiju Srbije, zvanicama se obratila i dr Branka Radmanović, plastični i rekonstruktivni hirurg Instituta za onkologiju i radiologiju Srbije, koja je istakla važnost podrške u poboljšanju uslova u ovoj ustanovi.

Ovom prilikom, a u cilju doprinosa borbi protiv raka dojke, Lindex je predstavio novu kolekciju luksuznih artikala pod nazivom „Pink“ , koja će biti dostupna u prodaji u svim Lindex prodavnicama u Srbiji od 19. oktobra 2017.
Kolekcija je izrađena od najkvalitetnijih materijala poput svile premijum kvaliteta, kašmira i luksuznog baršunastog pliša, sofisticirana je i sa delikatnim detaljima. U okviru kolekcije nalazi se i modni brushalter sa protezom namenjen ženama koje su bile podvrgnute masektomiji. Grudnjak ima džepiće koji omogućavaju da se može nositi sa ili bez proteza.

Povezana vest:  NIVEA Soft nagradna igra - Pokaži svoju Soft stranu