Od 1-3. decembra u hotelu Crowne Plaza u Beogradu biće održan medijski festival, na kome će panelisti biti 120 profesionalaca: urednika, novinara, marketing i PR menadžera, kao i predsednika i direktora novinarskih udruženja, medijskih kuća i agencija za marketing i odnose s javnošću. Festival je informativno-obrazovnog karaktera, odnosno na određenom broju panela dugogodišnji profesionalci će izneti deo iskustva koje bi pomoglo studentima i mladima na početku profesionalne karijere da steknu znanje koje ne mogu na univerzitetskim predavanjima. Na ostalim panelima stručnjaci će kroz diskusije ukrštati svoje projekcije o razvijanju medija, komuikacija i marketinga u budućnosti.

Večernji program je za opuštanje nakon napornih diskusija ali i uspostavljanje poslovnih kontakata: Šou Zorana Kesića, koktel zabave i muzički program ( petak 1.12. bend Ane Štajdohar, subota 2.12. THC la Familija).

Na nedavno održanoj konferenciji za štampu bili su prisutni neki od panelista festivala I  govorili su o temama koje će se obrađivati na diskusijama tokom festivala. Bojana Janković direktor programa i glavni urednik EDU TVa, koja će učestvovati na panelu „Stvaramo li medijske i komunikacijske glupane“, istakla je kako ubrzano doba digitalizacije skraćuje pažnju i koncentraciju ljudi, pogotovo mladih, i kako sadržaji u medijima treba da se promene u edukativnom i obrazvnom smeru, kako bi se publika vratila na pravi put. Miša Ćirić, voditelj i urednik emisije „Srbija expo“ i generalni menadžer Dijaspora Grupe, biće jedan od panelista na panelu „Globalni brendovi“. On je istakao da je srpski globalni brend izvoz znanja u druge zemlje i da je sa jedne strane dobro što u svetu postoji slika da se u našoj zemlji nalaze stručnjaci iz raznih sfera, ali sa druge strane je loše što odlaze u druge zemlje.

Povezana vest:  Elizabeta Druga počela sa tvitovanjem

Prezenter vesti na RTS – u, Vladimir Jelić, je govorio o svojoj branši. Šta je fenomen TV dnevnika i koliko je važno prezentovati vest na pravi način, pogotovo kada se sa srećnih vesti prelazi na tragične.

Među panelistima na konferenciji bila je i Branislava Antović, koja već 4 godine živi isključivo od svog bloga. Ona će na festivalu učestvovati na panelu “ Influence marketing“ i kako je objasnila u novim medijima (društvenim mrežama) nisu potrebne samo krpice i dobre fotografije, već i obrazovanje i dobar strateški plan kako bi se od toga moglo živeti.

Povezana vest:  Jubilarni 100. Katapult za Dan žena u Delta Cityju

Od moderatora festivala konefrenciji su prisustvovale Katarina Lazarević novinar i autor EDU TVa, Jovana Medić glavni urednik i voditelj IDJ TVa, Vladislava Matović DJ i voditelj Clubbing Tv Adria i Nela Bunčić prezenter BLIC TVa i PR menadžer BG Media Festivala, koje su pričale o panelima na kojima će moderirati, kao i koliko je su ovakvi događaji važni kako za polaznike u sferi medija i komunikacija tako i za one koji su uveliko u poslu, jer znanje može da se nauči, ali iskustvo mora de se stekne i prenese.

Povezana vest:  Telenorov kalendar i„DAJ SVE OD SEBE“ nspirisan sponzorstvom Olimpijskog tima Srbije dostupan u elektronskoj i mobilnoj verziji

Paneli će biti organizovani tako što će panelisti diskutovati o zadatoj temi, a svi prisutni će moći da postave pitanja panelistima u vezi sa datom temom i tako proširiti svoje znanje i steći nova iskustva i poznanstva.

Po završetku festivala svi slušaoci će dobiti zvaničan SERTIFIKAT o odslušanoj konferenciji BUDUĆNOST MEDIJA I KOMUNIKACIJA, na kojoj je govorilo 120 profesionalaca iz Italije, Rusije, Velike Britanije, Španije, Grčke, Slovenije, Hrvatske, BiH, Crne Gore i Srbije.

Prijave i sve informacije možete dobiti na sajtu festival bgmediafestival.com ili slanjem upita na mejl [email protected].

Dođite da proširite svoje znanje, steknete nova poznanstva i sebi pružite šansu da zakoračite u svet medija i komunikacija.