Festival „Beogradski Manifest“ je, od samog početka, posvećen razvoju i realizaciji kampanja koje doprinose povećanju svesti i odgovornosti društva. Ove godine na „Beogradskom Manifestu“, koji se održava od 25. do 27. maja na Kalemegdanu, u saradnji sa ReCan fondacijom i Ball Packaging Europe, će biti sprovedena velika društveno odgovorna kampanja posvećena reciklaži pod nazivom „Manifestuj se – Svaka limenka se računa“.

Kako bi animirali posetioce i prikupili što više limenki za reciklažu, kampanja počinje pre festivala, akcijom „Donesi limenku-osvoji nagradu“, koja će biti organizovana u periodu od 11. do 21. maja ispred TC Ušće, a potom od 25. maja nastavljena na Kalemegdanu.

Svakoga dana od 12 do 20 časova posetioci, na punkt ispred TC Ušće, mogu doneti limenke koje će ubaciti u pametnu presu za reciklažu limenki za piće i na taj način za svaku limenku dobiti 10 bodova, koji se registruju putem android aplikacije „Solagro-Budućnost reciklaže“. Na samoj aplikaciji se nalazi i spisak od oko 30 vrsta fenomenalnih nagrada i podatak koliko je bodova potrebno prikupiti za određenu nagradu. Ukupno će biti podeljeno čak 5.630 nagrada, koje će se preuzimati u posebnoj zoni „Limengrad-Mašta može svašta“ na Beogradskom manifestu. Neke od nagrada su: let helikopterom iznad grada, vožnja brodom Dunavom, putovanja po Srbiji, korišćenje vozila sa punim rezervoarom na tri dana, karte za koncerte, večera za dvoje, kao i razni proizvodi hrane i pića koje dodeljuju partneri festivala. Ispred TC Ušće su postavljena i velika žičana 3D slova „Manifest“ u koja će se ubacivati prikupljene limenke i na taj način svim prolaznicima skrenuti pažnja da limenke treba reciklirati.

Povezana vest:  Predstava „Abrakadabra“ u Delta Cityju

Pored ove kampanje posetioce Beogradskog Manifesta na Kalemegdanu očekuje tri dana najbolje zabave i uživanja za celu porodicu u 10 festivalskih zona i na 5 programskih bina. Na festivalu će gosti iz čitave Srbije i regiona predstaviti sve najbolje što imaju, deca će uživati u brojnim interaktivnim sadržajima i nastupima pozorišnih trupa, horova, mađioničara, a za to vreme će i roditelji moći da isprobaju najbolja srpska „craft piva“ i vina uz odličnu ponudu hrane i žive svirke cover bendova.

Povezana vest:  "MOJ KIOSK" DOBITNIK REGIONALNE NAGRADE ZA POSEBAN DOPRINOS U RAZVOJU PREDUZETNIŠTVA U JUGOISTOČNOJ EVROPI

ZNAČAJ RECIKLAŽE LIMENKI ZA OČUVANJE ŽIVOTNE SREDINE I UŠTEDU ENERGIJE

· Limenka može da se reciklira 100% i to beskonačan broj puta, a da ništa ne izgubi na kvalitetu

· Korišćena limenka se reciklira i vraća kao nova limenka na police u radnjama već za 60 dana

· Limenka je pakovanje za piće koje se najviše reciklira na svetu

Povezana vest:  Dobro poznati KitKat® brend sada i u kategoriji pahuljica za doručak

· Čelik i aluminijum od kojeg su napravljene limenke, su se prikupljali i topili za ponovno korišćenje mnogo pre nego što je termin „reciklaža“ uopšte izmišljen

· Reciklirani metal ima potpuno iste karakteristike kao sirov materijal – ali je potrebno manje od 25% energije za njegovu proizvodnju

· Reciklaža limenki smanjuje potrošnju prirodnih resursa, a ujedno se smanjuje količina otpada koji nastaje u domaćinstvu