„Dizni“ u borbi protiv dečje gojaznosti
Gigant u oblasti medija i zabave, kompanija „Dizni“, objavila je pokretanje velike akcije kojom će se priključiti kampanji supruge američkog predsednika Mišel Obame usmerenoj na zaustavljanje „epidemije“ gojaznosti među decom u SAD.
Obama je u maju pokrenula veliki akcioni plan pod nazivom „Pokrenimo se“ (Let’s move) namenjen suzbijanju gojaznosti među najmlađima.
„Dizni“ je, pak, objavio pokretanje velike medijske kampanje „Magija zdravog života“ (Magic of Healthy Living), kojom će podržati ove napore, preneli su francuski mediji.
-Nadam se da će, zahvaljujući akcijama kao što je ‘Magija zdravog života’ mladi dobiti želju da se brinu o svom zdravlju i da će se podstaći njihove porodice, škole i zajednice da to isto čine – izjavila je Obama.
U „Dizniju“ planiraju da kasnije ulože milion dolara u izgradnju prostora za igranje u desetak dečjom gojaznošću najugroženijih američkih gradova.