KIT_KAT_IstorijaKitKat slavi 75. rođendan

 

KitKat i u godini svog 75.-og rođendana beleži neverovatan uspeh. Svakih pet minuta se proizvede količina KitKat čokoladica koja bi mogla da popuni Ajfelov toranj. U svetu se svake sekunde pojede oko 540 a svake godine proda se oko 18 milijardi KitKat čokoladica što je u martu 2010 i zabeleženo u Ginisovoj knjizi rekorda.

Marčelo Melkior (Marcelo Melchior), direktor Nestlé jedinice za strateški razvoj rekao je: “Danas se KitKat prodaje u 72 zemlje na 5 kontinenata. Potrošači neće naići na apsolutno isti ukus u svim zemljama, ali KitKat svuda u svetu ima istu osnovu – savršen balans čokolade i vafla sa receptom koji je pripremljen na osnovu potreba i želja potrošača i komuniciran potrošačima sa našom poznatom reklamnom porukom – Napravi pauzu, uzmi KitKat. Ovo su zapravo tajni sastojci uspeha koji traje.”

Povezana vest:  Novi dizajn u najavama RTS-a

U čast 75. rođendana KitKat-a na našem tržištu će se pojaviti novi KitKat Senses, namenjen najsofisticiranijim poklonicima KitKat-a.

Ime KitKat nastalo je krajem XVII veka u Londonu, po književnom klubu Kit Kat čiji su se članovi sastajali u prodavnici peciva i poslastica Kristofera Ketlinga (Christopher Catling). Od skraćenice njegovog imena nastalo je ime kluba a kasnije i ime jednog od najprodavanijih slatkiša na svetu.

Povezana vest:  Doček Nove godine na trgu u centru Pirota

Prvi čokoladni vafl sa četiri štanglice lansiran je na tržište 1935. godine pod imenom Rowntree’s Chocolate Crisp u Velikoj Britaniji.  Nakon 18 meseci, direktor marketinga komapnije Rowntree, Džordž Haris (George Harris), kumovao je novom imenu proizvoda i tada je rođen legendarni KitKat Chocolate Crisp.

Pojavljivanje KitKat-a je zabeleženo kao revolucija u konditorskoj industriji. Ovaj vafl sa četiri štanglice prelivene čokoladom, odomaćio se na tržištu Velike Britanije, a ubrzo i svuda u svetu kao brend koji je beležio uspešnu prodaju i na tržištima Australije, Novog Zelanda, Južne Afrike i Kanade.

Kit_Kat1Pripajanjem kompanije Rowntree 1988. Nestlé-u, KitKat postaje deo Nestlé porodice, i brzo se širi na tržišta Centralne i Istočne Evrope, Azije i Južne Amerike. Nakon godinu dana, KitKat počinje da se proizvodi i u u Japanu a u narednih deset godina  Nestlé otvara nove pogone za proizvodnju u Maleziji, Indiji i Kini.

Povezana vest:  Kancelarija za mlade grada Beograda otvorila „Info room“ - prvi centar za informisanje, edukaciju i savetovanje mladih u Beogradu

Uspešno lansiranje KitKat Chunky 1999. godine, uvodi brend u novi segment zadovoljenja potreba ljubitelja Kit Kat-a razvijajući postojeći KitKat u raznim pravcima. Danas se popularni KitKat prodaje sa raznim ukusima, od crne i bele čokolade preko narandže, maslaca od kikirikija i karamele do najnovijeg ukusa KitKat Senses koji je plasiran na tržište 2008.