Levis promovisao revolucionarni ženski model Curve ID
Promocija novih revolucionarnih ženskih modela Curve ID koje je lansirao jedan od najvećih denim brandova – Levi’s® održana je u četvrtak 21. oktobra u Levi’s® storu u shopping centru UŠĆE.
Radi se naime o kampanji koja je aktuelna na globalnom nivou, a nastala je kao rezultat provedenog opsežnog istraživanja kojim je obuhvaćeno 60 000 žena širom sveta u dobi od 15 do 34 godine.
Levisov tim stručnjaka na temelju rezultata istraživanja kreirao je nove modele farmerica za žene koje s razlogom možemo prozvati revolucijom u ženskim modelima.
Program je vodila Željka Zebić koja je okupljenima prezentovala rezultate istraživanja i nove modele.
Sve to bilo je propraćeno odličnom muzikom DJ Kikija i izazovnim “konobarima” koji su golog torza svim okupljenima nudili šampanjac i praline.
Eventu je prisustvovala i poznata pjevačica Ana Štajdohar.