Da su emocije univerzalne, a neke priče „priče svih nas“, pokazuje kampanja koju je na Fejsbuku pokrenula Erste Grupa u pet zemalja, a čiji video je u prvih pet dana prikazivanja imao čak 23 miliona pregleda i prouzrokovao 25.000 komentara korisnika ove društvene mreže. U srži kampanje je priča o veri u ljubav i prijateljstvo u vreme novogodišnjih i božićnih praznika.
Glavni akter animiranog videa je mali jež Henri, koji prvog dana škole želi da upozna nove drugare, ali mu to njegove bodlje otežavaju. Iznova pokušava da se uklopi i igra sa drugim životinjama, ali se njegovi školski drugari plaše da će ih povrediti. Vreme prolazi i dolazi dan Božića, kada ga očekuje iznenađenje – kakvo, možete pogledati na Fejsbuku ili JuTjubu.
„Svako od nas je u nekom trenutku prošao kroz ono što se dešava ježiću Henriju u videu. Kroz skoro 200 godina istorije, Erste je oduvek podržavao ljude i verovao u njih, i to ćemo nastaviti da radimo. Ovaj video greje srca i priča o našim vrednostima kroz slatku novogodišnju priču“, kaže Martin Radžabi-Raset, direktor brend menadžmenta Erste Grupe.