Učenici II-a razreda Osnovne škole „10. oktobar“ u Subotici pobednici su drugog „Ne prljaj. Nemaš izgovor! – IZAZOVA“ SBB fondacije. Učenici ovog odeljenja osvojili su nagradu u vrednosti od 2.500 evra za igračku napravljenu od reciklažnog materijala, u konkurenciji od čak 302 prijavljena odeljenja iz 187 osnovnih škola iz Srbije.

Projekat „Ne prljaj. Nemaš izgovor! – IZAZOV” pokrenut je u oktobru u okviru višegodišnje kampanje “Ne prljaj. Nemaš izgovor!” uz podršku Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja i Zavoda za unapređivanje obrazovanja i vaspitanja, a drugi izazov koji je postavljen svim osnovcima bio je osmišljavanje i kreiranje igračke od reciklažnog materijala. Pobedničko odeljenje iz Subotice napravilo je kocku edukativnog karaktera koristeći karton, žicu i čepove, na kojoj su postavili i mali časovnik sa kazaljkama kako bi ukazali na vreme koje je potrebno da se otpad razloži u prirodi.

Povezana vest:  Kreće muzički šou „Stars“

„Drago nam je što je i naš drugi izazov privukao pažnju nastavnika i dece širom Srbije, inspirišući ih da pokažu kreativnost i naprave gračke koje razvijaju ekološku svest. U ovom krugu, na izazov je odgovorilo čak 5.942 učenika iz 302 odeljenja, što samo ukazuje da i među našim najmlađima postoji velika želja da saznaju više o zaštiti životne sredine i šire svest o zagađenju i značaju reciklaže. Čestitam pobedničkom timu i zahvaljujem se svima koji su učestvovali i glasali. Mi nastavljamo da nagrađujemo najmaštovitija eko rešenja osnovaca i zato pozivam sva odeljenja osnovnih škola u Srbiji da nastave da nas prate putem sajta www.neprljajnemasizgovor.rs i učestvuju u izazovima koji slede.“ – izjavila je Jovana Lukić, direktorka SBB fondacije.

Povezana vest:  Eucerin pH5 noviteti za zdravu i lepu kožu cele porodice

SBB fondacija je do sada organizovala brojne aktivnosti za mlade. Kroz sada već dobro poznatu kampanju „Ne prljaj. Nemaš izgovor!“, oko 20.000 dece odgledalo je edukativnu predstavu „Ko to tamo prlja?“, uz podelu istoimenih knjiga. U okviru kampanje je, takođe, postavljeno i 21 igralište u 19 gradova Srbije i podeljeno 40.000 biorazgradivih torbi. Kampanju je podržao i veliki broj javnih ličnosti, a u okviru akcija čišćenja tokom četiri godine, očišćene su brojne lokacije u nekoliko desetina gradova.

Povezana vest:  Otkrivamo: Na koji način sport i rekreacija podstiču bolje poslovne rezultate