Generalni direktor kompanije Avon, Jan Zijderveld i Avon direktori lokalnih tržišta širom sveta, potvrdili su podršku UN Women principima osnaživanja žena

Rukovodioci kompanije Avon u nekoliko zemalja sveta pridružili su se globalnoj inicijativi kompanije, potpisavši izjavu o poštovanju UN principa osnaživanja žena. Sedam principa osnaživanja predstavljaju skup načela koja preduzećima daju smernice za osnaživanje žena na radnom mestu, tržištu rada i u zajednici.

Avon se već duže od 130 godina zalaže za osnaživanje žena i oduvek je izražavao napredne stavove o pitanjima važnim za žene. Početkom ove godine, na globalnom nivou je pokrenuta kampanja stand4her – sa ciljem da pozitivno utiče na živote miliona žena širom sveta. To je obećanje ženama koje rade u kompaniji ili za kompaniju, ali i za one koje vole i kupuju Avon proizvode, da će svet učiniti boljim mestom za žene.

Povezana vest:  U Srbiji pokrenuta platforma koja štedi novac i vreme

Osnivač Avon kompanije je promovisao ideju o ženskoj finansijskoj nezavisnosti, mnogo pre nego što su ženska prava priznata u svetu. Kompanija je i danas posvećena uklanjanju barijera koje žene sprečavaju da ostvare svoj pun potencijal u svim sferama života. U novembru 2018, Avon je najavio i podršku UN standardima ponašanja u kompanijama prema pripadnicima LGBTI zajednice, kao deo svoje politike prihvatanja različitosti i inkluzije. U martu ove godine Avon UK je postao prva kozmetička kompanija koja je stala uz humanitarnu organizaciju Changing Faces dajućiobećanje da će u svoje kampanje uključiti više osoba drugačijeg izgleda.

Povezana vest:  Brazil pokrenuo kampanju za zaštitu armadila

U Srbiji je Avon potpisnik UN principa osnaživanja žena od 2012. godine. Aktivnosti koje sprovodi najviše se ogledaju u kampanjama i donacijama u okviru Akcije za borbu protiv raka dojke i Reci NE nasilju nad ženama. Do sada je donirano oko 600.000 dolara za kupovinu najsavremenije opreme za dijagnostiku raka dojke, podršku programima edukacije žena o značaju pravovremenih pregleda i podršku obolelim ženama. Donirani su i sigurnosni sistemi za 3 sigurne kuće i podržan program edukacije mladih o nasilju. Brojne kampanje o zdravlju i bezbednosti žena donele su kompaniji Avon i značajna priznanja stručne javnosti, a inicijativu za osnivanje Nacionalnog dana borbe protiv raka dojke, 2013. godine, smatraju najvećim uspehom svog društveno odgovornog delovanja.

Povezana vest:  Grazia Shopping Night – Special Edition u Ušće SC

„Ravnopravnost žena i muškaraca je ne samo ispravno činjenje, ona je i dobra za poslovanje. Puno učešće žena u našim kompanijama i u široj zajednici potpuno je logičan poslovni potez i danas i u budućnosti.  Širi koncept održivog razvoja i korporativne odgovornosti koji insistira na osnaživanju žena kao svom ključnom cilju, učiniće dobro svima nama. Ohrabrujemo lidere drugih kompanija da nam se priključe i koriste Principe kao vodič  kroz korake koje svi možemo sprovesti na svom radnom mestu, tržištu i zajednici, da osnažimo žene i učinimo dobro i kompanijama i društvu kojem poslujemo. ” – Jan Zijderveld, CEO

PHOTO: Avon PR