Kao i prošle godine, Music Awards Ceremony i ovoga puta ima i humanitarni aspekt. Bioxgn MAC 2020 fokusiran je na ravnopravnost polova, i svojim aktivnostima podržava društveno odgovorne programe koji se bave tom tematikom.

Deo prihoda od prodaje ulaznica organizatori Skymusic i CEBEF preusmeriće UNICEF-u, koji će sredstva ravnomerno rasporediti u zemljama regiona za programe osnaživanja devojčica, a u isti fond otići će i sav prihod od prodaje MAC majica.

Povezana vest:  Coca-Cola HBC Srbija i Bambi ujedinjenim snagama grade održivu budućnost

Rodnu ravnopravnost kao humanitarni aspekt MAC-a podržava i društveno odgovorna kompanija Mozzart. S početkom drugog kruga glasanja, glasači imaju priliku da na uplatno isplatnim mestima i sajtu ove kompanije tipuju ko će biti pobednik u kojoj kategoriji, kao i koji izvođač će imati veću podršku publike. Čitav prihod namenjen je u humanitarne svrhe za programe podrške rodne ravnopravnosti.

Ljudi dobre volje, koji žele da učestvuju u humanitarnoj akciji MAC-a, mogu putem sajta musicawardsceremony.com nabaviti MAC majice sa duhovitim natpisima, koje su već ponele brojne poznate ličnosti: Slobodan Trkulja, Kaliopi, Žarko S.A.R.S., Toni Cetinski, Sara Jo, Ana Stanić, Knez, Tropiko bend, Danijel Alibabić, Lena Kovačević, Kaja, Ilma Karahmet…

Povezana vest:  Voditelji Happy TV podsetili na tradiciju darivanja dece na Nikoljdan

Humanitarnu akciju MAC-a podržala je i Ana Ivanović, nacionalna ambasadorka UNICEF-a, koja je istakla da je važno da velike manifestacije ali i poznate ličnisti promovišu ispravne i plemenite vrednosti.

“Rodna ravnopravnost i osnaživanje devojčica i žena je od krucijalne važnosti za razvoj svakog društva, i zato mi je veoma drago da vidim da se ove godine humanitarni aspekt MAC-a fokusira baš na to, jer mislim da treba o tome što više da se govori”

Povezana vest:  Zaposleni kompanije JTI i studenti zajedno u akciji ozelenjavanja dvorišta Ekonomskog fakulteta u Beogradu