Kako napisati dobru radnu biografiju i motivaciono pismo, šta je važno istaći tokom razgovora za željenu poziciju, kako se gradi lični brend u poslu i koja znanja i veštine su neophodne za današnje tržište rada, bile su neke od tema konferencije “Originalni razgovori”, održane danas u organizaciji magazina Original i Fondacije Novak Đoković, a koja je okupila više od 600 ljudi.

HR menadžeri iz više od 45 uspešnih kompanija iz oblasti marketinga, programiranja, HR-a, projektnog inženjerstva, bankarstva, farmacije i ostalih oblasti, vodili su razgovore sa preko 250 mladih, a svaki prijavljeni kandidat imao je priliku da razgovara sa predstavnikom one kompanije za čiju delatnost je bio zainteresovan, ali i dobije kompletnu analizu svog nastupa.

Konferencijski program počeo je jutarnjim predavanjima i panelima, nakon čega su usledile simulacije razgovora za posao. Prisutnima se na samom početku obratila Jelena Đoković, direktorka magazina Original i globalna direktorka Fondacije Novak Đoković.

„Cilj ove konferencije bio je da mladi spoznaju da sve što im treba već imaju u sebi. Osvestili smo ih i ukazali koliko je važno da imaju otvoren um i da uče, da budu svesni svojih vrlina i mana i da rade na njima. Poenta je da damo svu energiju onima koji su se pojavili danas ovde i oni će dobiti maksimum iz ovoga, a to je već 500 ljudi više koji su uspeli u nečemu. Sarađivali smo sa 45 kompanija, na ovaj način utičemo i na njih da menjaju pozicije i pristup prema mladima, a istovremeno im predstavljamo talente. Ova sinergija je jako bitna za sve nas i to su ljudi prepoznali“, istakla je Jelena Đoković.

Povezana vest:  Otvorena prodavnica ekskluzivne dečje garderobe u ADA MALL-u

U prepodnevnom programu, publika je imala priliku da čuje Stefana Đorđevića, generalnog sekretara krovne organizacije mladih u Srbiji koja okuplja 108 organizacija, koji je govorio o tome šta mladi u Srbiji žele, koje su njihove potrebe, ambicije, očekivanja, koji su najveći izazovi prilikom zapošljavanja, koja vrsta podsticaja je mladima potrebna i predstavio je istraživanja u vezi sa ovom temom. Lazar Dzamić profesor, pisac i digitalni strateg u svom predavanju „Kraj prosečnosti: kako prepoznati talenat“ je potvrdio da jeste snaga u mladima, a nakon toga je usledila panel diskusija pod nazivom “Budućnost počinje sada” u kojoj su učesnici bili Jelena Đoković, globalna direktorka Fondacije Novak Đoković, Srđan Stanković, Supernatural, Aleksandra Radujko, direktorka agencije New Media Team, Dragan Jaćimović, prvi srpski alpinista koji se popeo na Mont Everest, Nikola Radojčić, osnivač brenda Dechko Tzar i Milica Marković, menadžerka korporativnih komunikacija Direct Media United Solutions.

Povezana vest:  Uskršnja akcija Delta Cityja: Izbor najlepše oslikanog dečjeg jaja i udomljavanje zečeva

Motivacioni govor Dragana Jaćimovića “Kako do vrha?” sve prisutne je podstakao da se pokrenu i krenu u osvajanje svojih novih karijernih uspona.

Ove godine program je obogaćen dodatnim sadržajima koji su veoma korisni u razvoju karijere. Dve praktične zone – Experience i Edukativna zona – bile su ključne tačke za sticanje veština koje su važne za karijeru i lično razvoj. U Experience zoni, svi posetioci su mogli da se oprobaju u vežbama i da nauče kako da izađu na kraj sa stresom i tremom.

Povezana vest:  Proslava pravoslavne Nove godine na Trgu bajki

U edukativnoj zoni posetioci su mogli da dobiju savete o oblačenju, šminkanju i negovanju kože. U Food corneru su mogli da saznaju kako zdrava hrana daje energiju za ceo dan, dok su u Reading corneru, mladi mogli da saznaju o knjigama za inspiraciju i motivaciju za nove početke. A sve tips & tricks vezane za lični time menadžment i vladavinu uređenim haosom planiranja i organizacije, mogli su da dobiju u Strategy corneru.

Originalni razgovori su održani i organizovani zahvaljujući osnivačima Fondacije Novak Đoković i magazina Original Jeleni i Novaku Đokoviću, kao i kompanijama koji su podržali ovaj jedinstveni događaj: partnerima Direct Media i kompanijama VODAVODA, SBB, Glam Up, Crowne Plaza Beograd i PepsiCo.

PHOTO: Antonio Ahel/ATA Images